2015. máj 18.

A világoskék ing története

írta: Natulcien.style
A világoskék ing története

Méltatlanul elfeledett darabra bukkantam a szekrényemben. Egy világoskék ingre. Igazából három fajta is van belőle. Egy laza „hippis”, egy „denim” azaz farmer, és egy elegáns verzió. Nem is értem, hogy került ki a fókuszból, pedig igazán univerzális. A hétvégén paradigmaváltáson mentem keresztül. Valószínűleg ennek volt a következménye, hogy felfedeztem ezt a darabot a gardróbban. Biztosan jártatok már úgy ti is, hogy a megszokás, a napi rutin, és egy beragadt gondolat miatt a mókuskerékben ragadtatok. Amikor megszoktátok, hogy nem rendeltek az étteremben sajttortát, mert nem szeretitek, de aztán rájöttök, hogy az 5 éve kóstolt sajttorta alapján, lehet nem volt megalapozott eldönteni, hogy száműzitek az étlapról. Ilyenkor jönnek a rutin megtöréssel járó sikerélmények. Így lehet bővíteni a tapasztalatokat, így lehet tanulni új dolgokat. Kilépve a komfortzónából (erről már egyébként írtam itt, ebben a bejegyzésben) és megtörve a régi, adott esetben rossz beidegződéseket. Például, hogy nekem nem áll jól a szoknya vagy én nem hordok kéket, mert az BKV-s, vagy azt, hogy nem kedvelem Gizit, mert…miért is? Mióta nem beszéltem Gizivel? Mióta nem tudok semmit az ő életéről? Hatalmas felismeréseket adhat, és új dimenziókat nyithat, ha időről-időre felülbíráljuk szokásainkat, ízlésünket, környezetünket. Akár egy nagytakarítás, lomtalanítás vagy gardróbrendezés keretin belül. Vagy éppen gondolataink, elveink között, mint ahogy velem is történt hétvégén. Jó dolog rugalmasnak lenni, és alkalmazkodni a megváltozott élethelyzetekhez. Nehéz feladat, de még mindig könnyebb, mint egyáltalán felismerni, hogy bizony szükség van a változtatásra.

Emiatt gondoltam, visszaintegrálom a világoskék ingeket a mindennapi életembe. Itt van a felhasználhatósági kör után folytatott kutatásom eredménye. Természetesen a képek most is a Pinterestről származnak. Rengeteg ötletet szereztem, míg összeállítottam a montázsokat. Jó szórakozást az inspirálódáshoz.

A világoskék a tavasz sláger színe, és az alap darabokkal mindig jól mutat.

dsklasszik.jpg

Hűvösebb napokra a következő megoldásokat ajánlom stílusban és színvilágban:

szürkével

dslejerszurke.jpg

zöldes árnyalatokkal, főleg a mentával, ami tavaszi divatszín

dszold.jpg

bőrkabáttal vagányan

dsborkabi.jpg

és rétegezve "jó kislányosan".

dssuli.jpg

Melegebb napokra a tökéletes színkombinációk:

dsdenim.jpg dsort.jpg

dsbezs2.jpg

dsneutral.jpg

dslight.jpg

Merészebbeknek:  dsszin.jpg

 dsrozsda.jpg

Azoknak akik tényleg nem szeretnének beolvadni a tömegbe:

dsgold.jpg

dsilver.jpg

 Laza stílusban

dsdark2.jpg

minivel

dsmini.jpg

és mintákkal is működik az összeállítás.

dsminta.jpg

 

Szép napot kívánok, Natulcien.

Szólj hozzá

ing test lélek inspiráció paradigmaváltás világoskék konfort zóna