2021. okt 12.

Szenvedély az arcápolásban 

írta: Natulcien.style
Szenvedély az arcápolásban 

 245140267_1326710037788069_3530166467506648298_n.jpg

Szenvedéllyel csinálni valamit nagyon ritka dolog szerintem. Hangulatok, ötletek, divathullámok jönnek-mennek, de az igazi szenvedély örök egy emberben a véleményem szerint. A legnehezebb megtalálni, megtartani már egyértelmű, de a legrosszabb, ha valakinek nem adatik meg ez a kincs. Nincs mindenkiben szenvedély, valakinek más van helyette. Hozzám is későn kopogtatott be a szenvedély az arcápolással, de olyan értemet, mélységet és változatosságot találtam benne, ami nélkül nem tudnék élni. Nyilván nem omlok össze, ha nem kenhetem be a bőröm egyszer, de a lényeg, hogy erről a témáról olvasok a szabadidőmben, és ez a hobbim, melyet szenvedéllyel űzök.  

Egész évben sokszor elmondtam már, hogy a rezíliens személyiség komoly segítségére van egy hobbi. Sokszor kifejtettem hogyan és miért, de a saját motivációmról már ritkábban meséltem.  

Számomra a bőröm a világot érzékelő receptorom, amin keresztül egészségesen tudom szeretni magam. Számomra ez az én-idő, az önsimogatás, a jutalmazás, megbecsülés területe. Bővítem vele az ismereteim, fejlesztem, és frissen tartom a tudásom. Tehát nem mindegy az sem, mit és hogyan kenek magamra.  

Itt hívom fel a figyelmed, hogy a bejegyzés reklámnak minősül és a Notino.hu támogatásával készült.  

Az arcápolásról sokat szoktam mesélni, de most a dekorkozmetikumok területén mélyedünk el egy kicsit, mégpedig a Perricone termékekkel. Ez a márka egy amerikai bőrgyógyász szerelemgyermeke, aki a kutatásaival az öregedés és a gyulladások összefüggéseiben mélyedt el. Drága, de magas hatóanyagtartalommal érhetőek el a termékei, az általam most bemutatott dekorkozmetikai darabjai: alapozó, bronzosító, pirosító, viszont kiemelkedően jó át-érték aránnyal rendelkeznek, mert nagyon kevés kell belőlük.    

245259169_269108698443255_8222771627265646574_n.jpg

Perricone MD No Makeup Foundation Serum alapozó 

A nude árnyalat passzol legjobban a bőrömhöz, ami egy kreolosabb de alapvetően világos árnyalat. 4 csepp elég melyeket lapogató mozdulatokkal, kézzel viszek fel. A fedése enyhe, de ápoló, a bőrkép, amit hagy maga után természetes, inkább selymes, mint matt. Eddig minden arcápolási termékkel jól együtt működött. Én szeretem púderrel fixálni és egész nap szépen tart, egyenletesen kopik.  

A pipettás kiszereléssel precízen adagolható, az üveg tégely elegáns és az összetevőlistája szuper. Szóval nekem nagy kedvencem lett.  

245363482_457933782206212_7560427760138944518_n.jpg

Perricone MD No Makeup Bronzer Bronzosító 

Az abszolút meglepetés kedvenc. Alapvetően tartok az egyen színű termékektől, de ez a bronzosító árnyalat telitalálat. Szeretem a krémes, folyékony formulát, mert nagyon szép az összképe. Pirosító ecsettel viszem fel egy borsónyi mennyiséget a homlokomra a hajtőre és a két arccsontomra. Bőven elég. Könnyű vele dolgozni, nem foltos, nem sárgás, egy igazi jolly joker, ami biztosan visszatérő darab lesz a sminkasztalomon. Pipettás, könnyen adagolható, de a szívfájdalmam, hogy gőzöm sincs hogyan tudom majd az utolsó cseppig kicsalogatni majd a mannát az üvegből.  

245005733_397505985360420_8810645107733629380_n.jpg

Perricone MD No Makeup Blush pirosító 

Emiatt aggódtam a legjobban. Hogyan létezhet egyetlen árnyalat, ami mindenkinek jól áll? Bevallom nem tudom mindenkinek-e, de számomra ideális ez a korallos piros. Egy leheletnyi kell belőle és csodás természetes pírt varázsolhatunk magunkra. Szerintem sosem fog elfogyni. Ez már nem pipettás, hanem kanalas, de a dilemma itt is adott, vajon, hogyan tudom majd “kinyalni” az üveget.  

A lényeg viszont, hogy ezek a termékek egészséges, természetes hatást nyújtó sminkeket, amiket könnyű használni és borsos áruk ellenére nagyon gazdaságosak. Akik nem akarnak nagyon kísérletezni szerintem tökéletes választás, mert nem kell aggódni az árnyalatok miatt, valahogy szépen idomulnak, beépülnek a bőrbe és nem kell túlzott szakértelem sem a felvitelükhöz. Egy igazi biztonsági játékos hármas ez, akár ajándékképp is. A highlightert még nem próbáltam, de biztosan be fogok egyre ruházni, mert ez a szenvedélyem.    

Köszi, hogy elolvastál, üdv: Natulcien. 

Szólj hozzá

reklám test webshop szenvedély hobbi tudatos vásárlás önismeret alapozó tudatosság webáruház pirosító bronzosító perricone dekorkozmetika notino.hu támogatott tartalom tudatos arcápolás tudatos sminkelés tudatos szépségápolás rezíliencia rezílienciafejlesztés