2020. sze 13.

Hajápolás II.

írta: Natulcien.style
Hajápolás II.

extra ápolás

Ez a hónap a hajápolásról szól a blogon és a tisztítási alternatívák közül választott, számomra nélkülözhetetlen darabok után, jönnek a hajápoláshoz kapcsolódó “must have” termékek, még pedig egy hajpakolás és egy hajápoló. 

Itt szeretném felhívni a figyelmed, hogy a bejegyzés reklámnak minősül és a Notino.hu támogatásával készült. 

Említettem már az előző bejegyzésemben is, hogy nagyon el voltam, vagyok maradva hajápolás témakörben. Egyszerűen nem volt rá szükségem, de változnak az idők. 40 felé, festett, hosszú szőkített hajamat bizony már gondozni kell, főleg nyár végén kell a plusz odafigyelés, mivel a nyári nap, az extrém magas UV sugárzással nagyon tudja roncsolni a hajat is, nem csak a bőrünket.   

Számomra a legnagyobb probléma azonban a hajmosás utáni kifésülés. Nos ebben a segítségemre nem a balzsam van leginkább, hanem a hajpakolás, mégpedig most a Milk Shake Natural Care Active Milk. Hajmosás után természetesen van balzsam is, de az túl kevés ideig van csak a hajamon, szóval nekem kell egy kis plusz turbó hidratálás a könnyebb kifésüléshez, és ez a hajpakolás. 

118815477_311260783658280_8060160621052755631_n.jpg

Megmosom a hajam, aztán balzsam, majd a balzsamot kimosom, törölköző száraz hajamat pedig bekenem hajpakolással, figyelve arra, hogy a fejbőrömre és a haj tő közelébe ne kerüljön (könnyebben zsírosodik vissza úgy a haj, ez az extra ápolás a haj szárazabb részeire kell, nem a fejtetőre, legalábbis nekem ez így vált be). Feltűzöm a hajam egy csattal, és 5-10 perc után mosom le a hajpakolást sima vízzel, majd újra megtörlöm és jöhet a vitamin.  

Nos ez a másik extra dolog, ami az én hajamnak nagyon bevált, a kimosást, öblítést nem igénylő tápláló kencék, például a Milk Shake Incredible Milk, ami egy nagyon különleges kis cucc. Azt már arcápolásnál is észrevettem, a bőröm példáján, és a hajamon is ezt tapasztaltam, hogy a megfelelő tisztás és hidratálás mellett, kell egy kis extra segítség már a szervezetemnek, bőrömnek, és igen, a hajamnak is. 

118805109_318941802528179_5781842810843449404_n.jpg

Ez az öblítést nem igénylő fújós, kicsit hígabb krém, nagyon könnyen alkalmazható. Ráfújom a hajamra teljes hosszában, és óvatosan benyomkodom a hajszálak közé. Ezután jön a fésülés, amivel sikerül teljesen egyenletesen eloszlatni a hajamon a krémet, majd jön a szárítás.  

Én magam nem használok hajformázó, -vasaló és -göndörítő, eszközöket és termékeket, szóval számomra a hajápolásban nélkülözhetetlen és használt 4 termékkategória: az SLS mentes sampon, a száraz sampon, hajpakolás és a kiöblítést nem igénylő hajápoló termékek. Mindenkinek más-más termékekre van viszont szüksége, hajtól, élethelyzettől, fazontól függően.  A piac szerencsére hatalmas és bőven van választási lehetőség. Az arcápolással ellentétben én a hajammal kapcsolatban sokkal bátrabb vagyok, szóval könnyebben merek kísérleteznie. Mesélj, neked milyen termékek váltak be a hajadra?  

Köszi, hogy elolvastál, üdv: Natulcien. 

Szólj hozzá

ajánló reklám ősz webshop haj tudatos vásárlás tudatosság hajszín webáruház hajápolás hajnövesztés festett haj ősz haj szponzorált tartalom notino.hu támogatott tartalom tudatos szépségápolás festett haj ápolása