2020. sze 06.

Hajápolás I.

írta: Natulcien.style
Hajápolás I.

tisztítás

Tizen évig volt tüsi rövid hajam és a rövid ezer változata. Nem foglalkoztam különösebben a hajápolással, mert nem volt rá szükségem. Festetlen, sötétbarna hajam nőtt és dús volt, és nekem ez egyszerűen nem volt szempont az életemben. Majd ahogy teltek az évek, eljött az az idő is egy szülés után, hogy bizony a sötét hajamban a rikító ősz hajszálak egyre szembetűnőbbek lettek, és bizony megkívántam a hasznossal együtt a kellemeset is, hosszú szőke hajkorona személyében. Számomra az otthoni hajfestés jött be a legjobban, legolcsóbb és legszebb eredményt bizony magam értem el itthon, és meg is maradok ennél a felállásnál, hiszen jelen pandémiás helyzet is ennek kedvez.  

Két év alatt megnőtt, és kiszőkült a hajam, hála a genetikának, és a hajfestékeknek, viszont a festett, hosszú szőke haj már ápolást igényel, főleg egy 3 éves életrevaló kislány mellett. Hullik a hajam rendesen és bizony őszülök is, amilyen ötletei vannak néha. 

A hónap tehát a hajápolásról fog szólni a blogon és itt fel is hívnám a figyelmed, hogy a bejegyzés reklámnak minősül és a Notino.hu támogatásával készült.  

Mivel teljesen analfabéta voltam a hajápolás témakörben, azt sem tudtam, mivel kezdjem a hajápolást. Addig mostam azzal a samponnal, ami legolcsóbb és legkönnyebben elérhető volt. Sosem használtam egyéb tisztítási alternatívát sem, nem volt összehasonlítási és viszonyítási alapom. A hajápolásról pedig ne is beszéljünk. A hajformázással sem foglalkoztam különösebben, nem hogy az ápolással.   

Aztán ahogy kezdtem elmélyedni az arcápolásban, az már adott egy kis támpontot és elkezdtem kísérletezni, megismerni a hajam. Megtapasztalni a festés következményeit, és szép lassan sikerült megbarátkoznom ezzel a témával. 

Arra jutottam, mivel mindenkinek egyéni milyen hajápolási termék válik be, én csak abban próbálok útmutatást adni a havi cikkeimben, hogy nekem milyen hajápolási termékkategóriák váltak be. Akkora választék van, hogy az hihetetlen és ezer, és ezer verzió van minden termékből, és már az is bonyolult, hogy válasszon az ember abból, mire van egyáltalán szüksége.     

Mai bejegyzésemben a tisztításra helyezem a hangsúlyt. Két termékkategória van, ami számomra kihagyhatatlan ebben a kategóriában: az SLS mentes sampon és a száraz sampon. 

Nyilván nem ért nagy meglepetés, mosni kell valamivel a hajunkat, bár vannak vonulatok, amik az öntisztulásra és a vízzel hajmosásra teszik le a voksukat. Nos nekem ez a verzió a hajfestés miatt elképzelhetetlen.  

Az, hogy miért SLS mentes termékre esett a választásom, azzal áll összefüggésben, hogy nekem nagyon bevált az SLS teljes elhagyása a bőr-, és arcápolási rutinomban, gondoltam miben különbözne akkor a fejbőröm a testem többi bőrrészétől, ráadásul szuper SLS mentes alternatívák vannak a piacon. Sampon szappanok, zselék, gélek, porok, el se lehet képzelni mennyi-mennyi választási lehetőség van, de én egy olyan verziót választottam ma bemutatásra, ami a lehető legközelebb áll egy sima, klasszikus samponhoz, mégpedig a kényelme miatt, ez pedig a Milk Shake Energizing Blend SLS, szulfát-, és parabénmentes samponja, ami pont olyan, mint egy sima sampon. Igen, ennek a samponnak az a spece, hogy kb.úgy habzik, mint egy sima sampon, ezért semmilyen megszokni való kényelmetlenséget nem okoz a használata. Az már csak mellékes, hogy az egész Milk Shake márka dezign-ja gyönyörű, pasztell színes, vidám és stílusos. 

118851975_2683734138574265_3352196579371152259_n.jpg

A másik termék pedig szintén a márka Milk Shake Lifestyling nevezetű száraz samponja. Nos, mint már említettem a felvezetőben, én nagyon nem foglalkoztam a hajápolással, így csak 36 éves korom felett találkoztam először a száraz sampon fogalmával. Igen, egy nem alvó csecsemő kellett ahhoz, hogy eljussak oda, a hajmosás egy akkora luxus, ami nem mindig kivitelezhető, és a helyzet tökéletes megmentője pedig egy olyan termék, amit csak ráfújok a hajamra és olyan lesz, mintha frissen mostam volna. Természetesen ezzel nem lehet kiváltani a hajmosást, de hogy meg lehet hosszabbítani a hajmosási életciklust az tény és a váratlan helyzeteket is megmenti, ha hirtelen kell rövid időn belül vállalható megjelenést prezentálunk. Szóval kedves olvasó, kisgyerekes látogatásba a pelenka mellett a másik leghasznosabb ajándék az anyukának a száraz sampon. Ez a Milk Shake ráadásul nagyon jól is néz ki. 

118878179_2806027399630622_7688346972972618224_n.jpg

Köszi, hogy elolvastál, üdv: Natulcien. 

Ui.: te használsz száraz sampont?     

Szólj hozzá

ajánló reklám ősz webshop haj tudatosság hajszín webáruház hajápolás hajnövesztés ősz haj szponzorált tartalom notino.hu támogatott tartalom összetevőlista tudatos szépségápolás tudatos testápolás