2017. sze 23.

A biztonságos szürke

írta: Natulcien.style
A biztonságos szürke

Az amerikai filmekben a szemüveggel, kócos hajjal, és zsákruhával „elrondított”, egyértelműen szép nőket hívják szürke egérnek, akiknek a rút kiskacsa sztorija nem tudom, hogy kiket inspirálhat, de engem nem érint meg. A szürke egér kifejezés viszont nagyon találó. Aki nem akar kitűnni az öltözködésével, a fekete mellett tuti a biztonságos szürkéből is betáraz a ruhatárába. Nem kell azonban önértékelési problémákkal küzdeni a szürke szeretethez. A lustaság is könnyen elsodorhat minket ebbe az irányba. Én ebbe a típusba tartozom. A szürkét borzalmasan egyszerű kombinálni, az összes alapszínhez passzol. Könnyű hozzá kiegészítőket, cipőt találni. Minden alkalomra megfelel. Éppen ezért időtálló, annak ellenére, hogy elég unalmas. Nekem például egyáltalán nem a színem, nem is áll jól, de mégis nagyon szeretem. Tényleg biztonsági játék. Én pedig ritkán kockáztatok öltözködésben. Sokkal bátrabbnak kellene lennem. 

Idén ősszel viszont újra trendi lesz a szürke, és ha kicsit meg szeretnénk bolondítani, fel lehet dobni apróságokkal. Élénk színes kendő, vagy egy izgalmas táska mind-mind jó kiegészítője lehet a szettünknek. Én egy olyan összeállítást hoztam, amiben a szürkét az ezüst csillogásával teszem kicsit izgalmasabbá.

img_0599.jpg

Ez az összeállítás igazi kényelmes hétköznapi rohangálós, vagy vagány üzletasszonyos szett is lehet, hangulatunktól függően. Az ezüst magas sarkút kiválthatjuk fehér edzőcipővel is az előbb említett hatásért, és a szintén fémes csillogású borítéktáska helyett jöhet egy kényelmes pakolós. Az élére vasalt hivatali öltözékek teret kapnak idén ősszel. Nadrág, blézer, ceruza szoknya, mellény, bármi jöhet, főleg ha szürke, és halszálka csíkos, vagy kockás. Biztos van mindenkinek valamilyen ünneplős darab, a fent említettek közül a szekrényében.

img_0620.jpg

Ahogy a fotózás alatt kicsit megpihentünk a csapattal, beszélgettünk a biztonsági játékról. Megéri-e kockáztatni az élet más területein is, akár öltözködésben, akár pénzügyi kérdésekben, vagy közlekedési helyzetekben. Én sose kockáztattam, aminek következtében jó pár izgalmas élményről maradtam le, viszont nem is volt stresszes életem, nem is értek balesetek, sem anyagi károk. Szerintem én voltam az egyetlen a környezetemben, aki nem kötött egy ismerős ajánlása alapján életbiztosítást egy egyetemista pénzügyi tanácsadóval. Nem bánom, hogy félős vagyok, de egy kis komfortzóna elhagyás tudom, hogy jó hatással van rám. Kicsit kizökkent, inspirál, és kreativitásra ösztönöz, úgyhogy a következő szett valami dögös vörös lesz.

img_0582.jpg

Képek: Kecskés Tamás, Thomas.k.photo

Szólj hozzá

ősz test ezüst nadrág bőrkabát fényes saját outfit Thomas.k.photo