2015. feb 26.

Esik

írta: Natulcien.style
Esik

Nekem semmi kedvem kimozdulni ilyen időben, de ha már úgy alakul, hogy nem tudom megúszni, mert dolgozni kell, a találkozóra meg már régóta készülök, akkor „legalább legyek csinos” hangulatban indulok el, ezzel kompenzálok. A csinos ruha viszont nem kompatibilis az esővel, esernyő nélkül. Ha már az idő, és a kedvem is szürke, én azzal dobom fel a hangulatom, hogy nem vagyok hajlandó fekete esernyőt használni. Nekem pillangós van, amit a nővéremtől kaptam, köszönet érte.

Elázásmentes napot mindenkinek, Natulcien.

Képek a Pinterestről.

 red_1.jpg

pink.jpg

white_2.jpg

nude_1.jpg

zold.jpg

kek_1.jpg grey.jpg 

Na és természetesen a fenti csak az elmélet, ha rohanva, esernyő nélkül indulok el, azzal nyugtatom magam, hogy majd ez lesz

f655e88c70bb750209eafd2ff390ab3d.jpg

közben pedig ez van.

41dcf550a0f4172a6ee92687ef1e5c35.jpg

Szólj hozzá

test hangulat inspiráció esernyő