2015. jan 27.

A ronda és unalmas pulcsi

írta: Natulcien.style
A ronda és unalmas pulcsi

 camaieu--d-ba-d-be-d-d-b-d-bb-d-bb-d-be-d-b-d-b-d-b-_look-main-single.jpg

http://chicisimo.com/outfit/lady-29/

http://chicisimo.com/fashion/fashionista/natulcien/albums/sweater

Nem szeretem a pulcsikat. Valamiért csak a melegen tartáshoz kapcsolódó praktikumot látom bennük és mivel ez a hideg időjárás a pulcsik szezonja, gondoltam barátkozom kicsit ezzel az eddig általam egyáltalán nem kedvelt ruhadarabbal. Elkezdtem kutakodni a neten és összeállítottam egy albumot azokból a lehetőségekből, amilyen szettekben tetszenek a pulcsik. Kaptam ötletet, hogy bizony lehet vagány és ötletes módón is felvenni és bizony vannak szép pulcsik is, nem csak kabát alá és melegítőnek valók. A most divatos túl méretes azaz over size darabok nem 160 cm alá valók, azokkal nem is kacérkodtam. Mivel azonban eddig ellenérzésem volt nem is találtam szép, csinos pulcsikat. Pedig biztos vannak, csak rá kell állítanom a szemem, no meg a pénztárcám, no meg az időm. Vagy bízok benne, hogy hamarosan jön a tavasz.

Amúgy egy kis technikai kiegészítés. Utánajárok képszerkesztőknek, hogy ízlésesebben és áttekinthetőbben tudjak nektek képes összeállításokat prezentálni az oldalon. Izgatott vagyok minden új technika, és informatikai tanulnivaló miatt. Nekem ezek kihívások, de izgatják a fantáziám nagyon. Már az is nagy sikerélmény, hogy a blogot be tudtam indítani, nem vagyok egy technikai zseni. Sajnos, de még lehetek.

Szép napot és éljenek az új utak és új kihívások!

Szólj hozzá

test inspiráció stylist pulóver