2015. jan 01.

Boldog 2015-öt!

írta: Natulcien.style
Boldog 2015-öt!

Éljen az újév. Végre letudtam az év, számomra legnehezebb időszakát. Innentől rövidülnek az éjszakák, lassan jön a tavasz és a nyári időszámítás. Az lesz az én korszakom. Jöhet a meleg, a nap és a szép remények. Mintha bármit is számítana az évszám, amihez kötjük az életünk eseményeit. Csak egy szám, ami megkönnyíti agyunknak a kategorizálást, de amúgy semmit sem jelent.

Régen görcsösen ragaszkodtam az évszámokhoz, de csak múltban éltem velük. Hiába, ez határoz meg minket, nézzétek csak az asztrológia példáját. Aztán rájöttem, hogy ez mind relatív, egy másik időzóna egy másik időszámítás és a számok megváltoznak, de én ugyanaz maradok. Engem ne a számok határozzanak meg. Családi körben töltöttem a szilvesztert és nagyon élveztem. Ne azért induljak neki az év leghidegebb napján bulizni, mert mindenki azt teszi és kötelező. Mert ezt szabják meg a társadalomi konvenciók. Ne a számok határozzanak meg, hanem én saját magamat. Ne a naptár mondja meg, mikor bulizzak, és hogyan öltözködjek. A hangulat, az időjárás és az alkalom sokkal meghatározóbb tényezők. Tudom, hogy jó évem lesz, mert nem a számok határoznak meg. Nem az aktuális évszám, a naptár, a korom, a súlyom vagy a ruhaméretem, vagy akár a fizetésem, hanem én magamat. A tapasztalataim, az élményeim és az emberek, akik körülvesznek sokkal fontosabbak. Ők a legfontosabbak.

Nem alkalomra veszek ajándékot és nem követem vakon a divatot. Nem nézem a márkát, csak a minőséget, és ha nem értek valamit megkérdezem, hogy miért. 8 évesen szembesültem azzal egy TV-s játék kapcsán, hogy ugyanolyan birka vagyok, mint mindenki más és el kellett telnie 22 évnek, hogy kialakítsam a saját stílusom, világom, értékrendem. Hozzáteszem, nagyon élvezem, hogy folyamatosan bővül, szépül és hat rá a környezetem. Mindenki nyomot hagy rajtam, bennem és hozzám tesz a saját egyedi világával, színezetével. Nem hiába válogatom meg, hogy kik alkotják a körülöttem lévő világot. Ezért is kértem meg egy profi stylistot nézze át a gardróbomat, és azért a legszimpatikusabbat kértem fel, mert nem mindegy, hogy mint említettem ki hagy nyomot rajtam. Majd beszámolok róla részletesen.

Tudom, hogy jó évem lesz:).

Kívánok nektek is minden szépet és jó, amit csak szeretnétek.

https://www.google.hu/search?tbm=isch&q=einstein

 

Szólj hozzá

lélek hangulat újév önismeret stylist gardróbrendezés