2014. nov 15.

Társkeresés online

írta: Natulcien.style
Társkeresés online

Sokan ellenérzéssel, de perverz kíváncsisággal állnak hozzá. Én inkább nyitott voltam és először egy jó barátom miatt regisztráltam. Kíváncsi is voltam, aktuális is volt a társkeresés, ráértem, egyszóval nem volt jobb dolgom, belevágtam. Fénykép nélkül, három hét alatt, mint utólag kiderült hatalmas szerencsével, belefutottam a volt barátomba. Két és fél éves kapcsolat lett az elvárás nélküli látogatásomból az oldalon. Nem olyan rég, nyár végén, hasonló élethelyzetben, mint először újra regisztráltam, felbuzdulva első sikeremen. Ha statisztika oldalról nézzük egy három hónapos előfizetői ciklus alatt, míg aktív voltam az oldalon 430 levelet kaptam, amiből csupán egy tartalmazott "illetlen" ajánlatot, de azt is rendkívül kulturált formában. 197 férfi jelezte, hogy tetszem neki. 8 randiból 4 jelentkezőben láttam fantáziát, akik mint kiderült pontosan fedték az általam besorolt online társkereső férfiak négy típusát, melyek a következők: vadász / elköteleződés fóbiás / balf@sz / komoly társkereső.

Egy stand up-os előadást simán össze lehetne rakni a vicces történetekből, megkeresésekből, de én most csak az ominózus 4 férfira térnék ki. Mindegyiktől tanultam ugyanis valami hasznosat. Szerintem nem kell majd kifejtenem, melyik pasi melyik kategóriába tartozik.

Az első, akivel találkoztam az alfahím volt, határtalan, veleszületett önbizalommal. Nagyon jó hatással volt rám, mert rendbe tette megtépázott önbecsülésemet, de annak ellenére, hogy nagyon "bírta a búrámat", nem jött neki az a "plusz", amit egy párkapcsolatban keres, és mivel nem akarta "húzni az időm", elköszöntünk.

Másodjára egy olyan férfival találkoztam, aki azért volt rám nagy hatással, mert hihetetlen empátiájával és elfogadásával a lelkem kezelte. Rámutatott a gyengeségemre és elindított a fejlődés útján. Sajnos ő a Montague én meg a Capulet családhoz tartozom.

A harmadik jelentkező az álláskereső, aktuálisan szüleivel élő, lakásának felújításával foglalatoskodó fiatalember volt, akinek azért vagyok hálás, mert feltekerte a fűtést a lakásomban. Ő is nagyon bírta a búrámat, neki a "csí" nem jött, de szerencsére ő sem akarta húzni az időm, így elköszöntünk. Felmerült bennem a gondolat, hogy az alfahím tanítványa volt, de valószínűbb, hogy ez az új legyünk inkább barátok lekoptató szöveg. Megelőzvén a további kellemetlenségeket, csináltattam egy ilyen pólót:

"Tudom, hogy bírod a búrám, de ha nem jön a CSÍ, ne húzd az időm!"

Az utolsó emberkének köszönhetem a legtöbbet. Miatta iratkoztam le az oldalról, döntöttem úgy, hogy hagyom a társkeresést és inkább magammal foglalkozom. Miatta indult el a blog, és miatta kezdtem bele a régóta tervezgetett hobbimba. 

Van egy ilyen mese is, hogy a kis madarat leszarja a tehén, hogy ne fagyjon meg a hidegben. A madár verdes, hangoskodik, mire arra megy a macska, kihúzza a szarból, és megeszi. Tanulság: nem mindenki rossz, aki szarik a fejedre, nem mindenki jó, aki kihúz a szarból, és aki szarban van, az maradjon csendben.

Natulcien

555852_594264587253147_782285246_n-1_500x5000_max.jpg

Forrás: http://divatmania.hu/vicces/az_online_tarskereses_hatranyai-483.html

Szólj hozzá

online kapcsolat társkeresés szellem