2020. ápr 17.

La Roche-Posay termékek

írta: Natulcien.style
La Roche-Posay termékek

93273974_221886909075319_8046979712796327936_n.jpg

Ez egy ilyen márka promó hónap nálam úgy látszik. Ma is egy olyan bejegyzést hoztam, amiben egy márka 3, szerintem említésre érdemes érdekességét fogom bemutatni. Ez a márka amúgy egy olyan „kedves, rendes, aranyos fiú” típus. Tudod, aki különösebben nem kelti fel az érdeklődésed, de könnyen elérhető, megbízható és csak idővel, később tanulod meg értékelni. A márka egyébként francia, és egy kis faluról kapta a nevét. A jellegzetessége pedig, hogy olyan termálvizet használ a termékeiben, aminek magas a szelénium tartalma. A szelén egy kis elem a lágy szövetekben, főleg a májban, és élelmiszerrel visszük be a szervezetünkbe. Nagyon fontos antioxidáns, ami segít megvédeni a sejteket határoló membránt. A marketingesek szerint pedig nyugtató hatású. Szóval ezzel a márkával furcsa a viszonyom. Nem rajongok érte, de ha valami egyszerű, biztos, és könnyen beszerezhető dolog kell, akkor hozzájuk biztosan tudok fordulni.

Szeretném felhívni a figyelmed, hogy a bejegyzés reklámnak minősül, és a Notino.hu támogatásával készült.

Az első termék, amivel kapcsolatba kerültem, ez a La Roche-Posay Serozinc mist volt. Többször újravettem már, és így lesz a jövőben is, egyszerű, de nagyszerű, főleg ahogy jön majd a nyári meleg, szuper tonik, frissítő és kellemes fújkodni. Sosem gondoltam volna az első után, hogy stabil darabja lesz az arcápolási rutinomnak, de meglepett. Nem csak misttként, tonikként jó, de a sminkelés végén, főleg porpúder után használva, elveszi a smink porosságát, és frissíti a végeredményt. Arra is tökéletes, hogy mondjuk az alapozót, BB, CC krémet nedves bőrre vigyük fel. Akár arra is, hogy a sminkszivacsunkat nedvesítsük vele. Így használva a felvitt termék kap egy plusz nedvességet, amitől valamelyik jobban kezelhetővé válik.

93774260_221699895831362_1623081193564012544_n.jpg

Ilyen például a márka színezett hidratálója is, a La Roche-Posay Toleriane Sensitive. Ez az a színezett hidratáló is, amit az előző bejegyzésemben említett Ere Perez korrektorhoz keverek. A médium elég sötét, ez a gondja a nem kifejezetten alapozókra specializálódott márkáknak, hogy a szín választékuk gyér. Általában a tök jó incis termékekkel így járunk tehát, bizony kevés a választható árnyalat, de megéri kettőt venni és kevergetni, ha Hófehérke és Pocahontas közé születtünk színárnyalatban. Én speciel sosem vagyok Hófehérke de Pocahontasra barnulok.

Ez a színezett termék pontosan olyan, mint a fentebb vázolt "makrancos kisasszony" alapozó. Kifejezetten jót tesz neki, ha „vizes”, valamilyen misttel, tonikkal áztatott ecsettel visszük fel. Egy alapozó, BB, CC, színezett terméket amúgy sem lehet addig lehordani a sárga földig, míg nem próbáltuk applikálni kézzel, sminkszivaccsal, ecsettel, és mindezeknek a nedves verziójával is, illetve különböző primer termékekkel. Bonyolult ez a sminkszakma tudom én. Szóval ez a színezett hidratáló nagyon jó összetevőkkel rendelkezik, problémás, érzékeny bőrre is ajánlott, de tudni kell megtalálni vele a közös hangot, mert hajlamos kukacosodni bizonyos helyzetekben. Természetes a hatása, de porpúderrel fixálva viszont valami csodás bőrképet mutat, és tökéletes primer, amibe szinte belecuppan a porpúder.

93790717_265750067921737_1990388866892169216_n.jpg

A harmadik terméktípus, amit pedig nyugodtan a virtuális bevásároló kosarunkba csaphatunk bármikor: a márka kézkrémjei. Amit lefotóztam egy tökéletesen táskabarát verzió a La Roche-Posay Cicaplast Mains, de itthon a fürdőszobában a gyakori kézmosás utáni nagyágyú ez a termék: a Lipikar Baume AP+. Kézkrém gyakorlatilag a lakás minden helyiségében, az összes autóban, és táskában is mindig van, szóval fogyó eszköz, én pedig nagyüzemi felvásárló vagyok, mert nagyon érzékenyek a kezeim, annak ellenére, hogy amit lehet, kesztyűben végzek.

93721318_216041789678476_1743212545524629504_n.jpg

Összefoglalva ez a márka egy jó ár-érték arányú, megfelelő összetevőlistákkal rendelkező, könnyen beszerezhető termékeket és széles körben árusító francia kis csoda, akit szerintem a legtöbben később tanulunk meg csak értékelni. Nem a design, nem a marketing a fő vonulata, hanem a bőrgyógyászok maga mellé édesgetése és a belbecs. A jövőben biztosan ki fogok még próbálni tőlük alapozót, szempillaspirált és még több kézkrémet is.

Rajtad a sor, mesélj, te használtál már a márkától valamit?

Köszönöm, hogy elolvastál, üdv. Natulcien.

Szólj hozzá