2019. sze 29.

Szolgálati közlemény

írta: Natulcien.style
Szolgálati közlemény

71076472_784192548717696_3595540813968310272_n.jpg

A blog 5. születésnapjára hatalmas ajándékot kaptam, amiből remélem, hogy te kedves olvasó is profitálsz majd. Mindjárt meg is osztom veled, hogy mi az, de előtte mesélek kicsit az előzményekről.

A divat témája úgy érzem, már nem elégít ki eléggé. Régen írtam ide a blogra, de ennek nem csak a kisgyermekes lét volt az oka, hanem az is, hogy úgy éreztem nincs mondandóm. Legalábbis divat témában nincs. 30 fölött már mindenki tapasztalta, hogy a divat bizony ismétli önmagát és egy idő után nagyon unalmas ugyanarról a farmerról, kockás ingről és színes cipellőről írni. Főleg ha nem változik a vélemény a témában.

Ahogy megtaláltam a saját stílusom, ahogy rendeződött a káosz a gardróbomban és a fejemben is, úgy tisztultak le a divattal kapcsolatos témák is az írás folyamatával. Ezeket a kis szösszeneteket itt a blogon is megosztottam, remélem nem csak saját örömömre. Annyira lecsökkentek viszont a témák, illetve a saját érdeklődésem is a témában, hogy nem akartam csak azért írni, hogy legyen bejegyzés.

Számomra a blog mindig is a tartalomról, a hobbiról, az önkifejezésről, és a mondandóról szólt. Ezt a jövőben is így szeretném folytatni. Ez látszik megjelenni szimbolikusan a blog új design-jában is, mégpedig, hogy nincs semmi flanc, semmi önreklám, semmi hatalmas csinnadratta, csak a tartalom, azaz a cikkek.

Az elmúlt 5 évben a felgyülemlett divattal kapcsolatos gondolataimat osztottam meg, de elkezdtem gyűjteni új információkat és tudásanyagot is, mégpedig szépségápolás témakörben. Ez az új hobbi szépen lassan kúszott be a mindennapjaimba és rengeteg örömmel, és sikerélménnyel ajándékozott meg. Az elmúlt 5 év tapasztalatai alapján most érkezett el az idő, hogy úgy érzem a tapasztalataimat, véleményemet meg is merem osztani veled.

A tudatosság, ami az önismerettel kézen fogva érkezett az életembe nem csak a divat, de a szépségápolás és a gyereknevelés területein is megvetette a lábát. A környezettudatosság is egyre nagyobb rivaldafényben sütkérezik, ami egy nagyon jó irány, hogy jobban odafigyeljünk a környezetünkre, magunkra, illetve a döntéseink, és az életünk következményeire.

A blogon én a jövőben a tudatos arcápolásról szeretnék mesélni neked. Természetesen megmaradnak a megszokott pszichológiai témák is, de egy markáns változás, mégpedig a kozmetikai témák is megjelennek mostantól. Ebben az ismeretterjesztő munkában pedig egy hatalmas segítséget kaptam szülinapi ajándék gyanánt, egy nagyon hasznos partner személyében. A Notino csapatának bizalmát élvezem a következő időszakban, ők lesznek a segítségemre ebben a munkában. Támogatásuk egy hatalmas lökést adott ahhoz, hogy végre megvalósítsam ezt a tervem, amit már régóta dédelgettem.

Nagyon várom a közös munkát és annyira élvezem, hogy újra van mondandóm. Sorban állnak a témavázlatok a gépemen, és alig bírok magammal, hogy ne dolgozzak előre. Ez a fajta tettvágy, és buzgalom volt bennem a blog indulásakor is, ami sajnos elkopott az idő múlásával és az érintett témák kimerülésével.

Egyszóval újra érzem az alkotási vágyat, az íráskényszert és nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, mit szólsz kedves olvasó majd az új, tudatos arcápolással kapcsolatos bejegyzésekhez.

Üdv: Natulcien

Szólj hozzá

blog blogger lélek motiváció bátorság hangulat inspiráció minőség szépségápolás tapasztalatok hobbi érték smink önismeret önbizalom kihívás önmegvalósítás bőrápolás jellemfejlődés dekorkozmetika tudatos arcápolás tudatos sminkelés