2016. nov 24.

A fekete harisnya

írta: Natulcien.style
A fekete harisnya

A gardróbom Szent Grálja, az első darab, amihez nyúlok, ha nem tudom, mit vegyek fel, vagy ha tudom, hogy tétje van a megjelenésemnek egy bizonyos alkalom kapcsán.

Nekem ez az egyik legkényelmesebb darabom. Sokkal kényelmesebb, mint a farmer, mert sehol nem nyom, nem feszül. Sokat hordom télen is, és mindig kérdik, nem fázom-e. Rengeteg fekete harisnyám van, és télen azokat használom, amik belül bolyhos, puha béléssel vannak ellátva. Fantasztikus darabok. Számomra melegebbek, mint egy vékony harisnya nadrág kombináció. Sokkal magasabban védi a derekamat is, mint egy farmer, és csizmákkal, még duplán melegít.

A harisnyának még az is az előnye, hogy összetart. Lapos hasat csinál, és a ruharétegeket is lesimítja. Én még azt is az előnyei közé sorolom, hogy bármilyen cipővel, csizmával felvehető. Nem kell a sarokhoz igazítani a nadrághosszt. Nem baj, ha esik az eső, tuti nem fog a nadrágszáron felszökni a víz egész a térdemig. A téli latyaktól is megvédi a ruhám, egy csizmába bújtatott harisnyás szett. Szoktam azzal is játszani, hogy több harisnyát veszek fel. Sokkal jobban lehet szabályozni a hőmérséklet ingadozásokat, mint nadrággal. Főleg utazásnál szoktam ezt a trükköt alkalmazni.

Jobban elfér a bőröndben pár harisnya, mint különböző fazonú nadrágok. Ha már a pakolásnál tartunk, a szoknyák és ruhák kisebb helyet is foglalnak. Nekem lusta hangulatban a harisnya pulcsiruha kombináció a kedvenc, hiszen akkor nem kell azon gondolkodni, mit vegyek fel, alulra, és felülre.

Változatosabban lehet pont emiatt a variálhatóság miatt öltözködni harisnyával. Ruha, szoknya, rétegezés, bármi jöhet, színben pedig a fekete mindenhez passzol.  

No, de hogy helyettem a képek beszéljenek, összeállítottam pár fotómontázst a szerintem legizgalmasabb fekete harisnyás összeállításokból. Fogadjátok szeretettel.

Amit még szeretek a fekete harisnyában, a fent soroltak mellett, hogy bármilyen évszakban, és időjárási körülmények között stylingolható,

har3_2.jpg

ráadásul bármilyen alkalomra, stílusra. Legyen szó akár laza, bohó-hippi hangulatról:

har11.jpg

vagy elegáns, decens alkalomról.

har5.jpg

Akár ünnepélyes eseményre. Nekem először fura volt az elütő, élénk szín, és textúra a feketével, de egészen megbarátkoztam vele. Karácsony alkalmával biztos ilyen megoldásban fogok gondolkodni.

har1.jpg

A fekete harisnya nem csak biztonsági játékosoknak megoldás a jól megszokott fekete ruhadarabokkal, és kiegészítőkkel. Rengeteg izgalmas színkombináció mutat jól vele, amire eddig esetleg nem is gondoltunk volna.

Nekem az egyik kedvencem ez a mustár sárga megoldás.

har12.jpg

A másik nagyon szeretett színkombináció, ami azért visszafogottabb, a meleg tónusú bézs.

har8.jpg

A szürke, fekete-fehér pedig hideg árnyalatba viszi el a feketét. Érdemes szem előtt tartani a saját szín típusunkat, és az alapján választani, hogy a hideg vagy a meleg színvilág felé alakítsuk ki a ruhatárunk.

har7.jpg

Kékkel kifinomult.

har6.jpg

A piros-szürke felállás franciás sikket visz a megjelenésbe.

har10.jpg

A keki-zöld árnyalatok szintén izgalmasak.

har15.jpg

Készítettem még pár példát a stílus ötletekre is. Az alapszínek mellett a ruhadarabok stílusával, fazonjával, kiegészítőkkel lehet nagyon érdekes hatásokat elérni. Különböző kabát fazonokkal:

har13.jpg

Rétegezéssel:

har14.jpg

 Egyszerű pulcsival:

har4.jpg

Rafinált fodrokkal:

har16.jpg

És extravagáns anyagokkal, mintákkal, textúrákkal.

har9.jpg

Ráadásul a fekete harisnya nem csak nádszál alkaton mutat jól.

har2.jpg

A képek forrása: Pinterest.

Szép napot, Natulcien.

Szólj hozzá

test fekete tél inspiráció kabát piros hippi kék csizma harisnya bohó keki stílusirányzat rétegezés mustár sárga