2016. feb 06.

Túlélni a februárt

írta: Natulcien.style
Túlélni a februárt

A környezetem tudja, hogy nagyon hamar „kitavaszodok”. Ez azt jelenti, hogy a lehetőségekhez mérten próbálom visszacsempészni a kedvenc tavaszi, nyári ruhadarabjaimat az öltözeteimbe. Februárra egyszerűen már megunom a telet, és az egyhangú öltözködést. A rétegezéssel lehet a legegyszerűbben megoldani, hogy egy kis változatosságot csempésszünk a mindennapokba. Egy télikabát alatt kényelmesen elfér egy-egy átmeneti kabát. Nekem most a választásom a kedvenceimre, a bőrkabátokra esett. Nagyon szerettem volna felvenni a két új szerzeményem, melyeket egyszerűen nem lehetett otthagyni a leárazásokkor. Olyan csodákra bukkantam a hónapban, hogy csak na, de ez egy másik post története.

Mivel a tél nem kedvez az „outfit” fotózásoknak, egy rendhagyó bejegyzéssel készültem. Kihasználtuk a ritka kirándulós időt, és mivel az az elvem, nem kell alkalom, hogy azt vegyem fel, amihez kedvem van, az új szerzemények rögtön bevetésre is kerültek. Rengeteg ötletem van mindegyik új darabra. Kicsit vadócosabb hangulatomat örökítettük meg a fotókon, de mostanában amúgy is lázadok, és kísérletezek. Nem hiába a kék kontaktlencse, és az új hajszín.dsc_6272_2.JPG

A nude szövetkabát a téli kedvenc, és turkálós kincs, amire rátettem egy másik kabátom szőrgallérját. Azt a szőr darabot, már annyit hurcoltam, és annyi módon bevetettem, hogy igazán megérte az árát.  dsc_6263_3.JPG

A bőrnadrág nagyon vagány, és szerintem sok módon fogjátok majd látni az alkalmazhatóságát a blogon.dsc_6275_2.JPG

A kabátokat alapszínben, és klasszikus fazonban szereztem be, így tényleg változatosan tudom majd őket hasznosítani a ruhatáramban. A fekete bőrkabát egy oldalsó szövetbetéttel lesz teljesen testhezálló. dsc_6287_2.JPG

A bézs velúrbőr pedig egyszerűen csak gyönyörű.  dsc_6339_3.JPG

dsc_6355_3.JPG

A február nekem erről szól tehát. Kezdek ráhangolódni arra, hogy bizony hamarosan lekerül a nagykabát, és jöhetnek a tavaszias öltözékek.

Szép estét.

Üdv: Natulcien    

Szólj hozzá

bőr tél nude szőrme bőrkabát bőrnadrág velúrbőr saját outfit