2015. okt 03.

Divatelemzés 3.

írta: Natulcien.style
Divatelemzés 3.

Egy praktikus hétvégi ötlet, kiélvezni még a nyár utolsó emlékeit. Egy igazán dögös szettet találtam. Nagyon jó idő lesz hétvégén, és én még lusta voltam elpakolni a nyári darabokat, hogy helyet csináljak a téli ruhatáramnak, így elöl vannak még a lenge ruhák.

aeeee0ebe5b7dd5602fa0131185c0257.jpg

Forrás: https://hu.pinterest.com/pin/350154939757186413/

Ez egy nagyon egyszerű összeállítás mégis nagyon stílusos. A mai szellemnek megfelelően ötvözi a vagány motoros dzsekit, a feminin stílust és a kényelmet is. Akármilyen maxi ruhánkhoz csak fel kell kapni egy fekete bőrdzsekit. Aki fázósabb, egy egyszerű rövid kardigánnal rétegezheti. Mivel én nagyon fázós vagyok, ilyenkor már harisnyát is veszek alá. A kényelmes tornacipőbe pedig titok zokni is mehet, és tuti nem fogunk fázni. A ruha alá amúgy egy bodyt is fel lehet venni. Teljesen észrevétlen mégis melegen tart. Még tangás, testszínű darabok is vannak belőlük, ha valaki a teljes észrevétlenséget szereti. Ezek a láthatatlan „tippek-trükkök” nagyon praktikusak ám. Nekem vannak olyan hosszú, fenék alatt érő trikóim is, amiket ilyenkor beszoktam vetni.

Az összeállítás inkább magas nőkön mutat jól, mint minden maxi hossz. Persze magas sarkúval csalhatnak a hozzám hasonló alacsony nők, de akkor hova a kényelem. Az alacsonyak inkább rövid ruhákkal vegyék fel a tornacipőt, ha nagyon szigorúak vagyunk. Én egyetlen dolgot változtatnék meg magamon, ha lehetne. 10 cm-el hosszabb lábakat szeretnék az ilyen ruhákhoz.

Valamelyik nap „kikaptam”, és azzal a kritikával illettek, hogyan vehetek fel egy dögös bőrszerkóhoz mami szatyrot. No, szóval vannak olyan helyzetek, amik felülírják a divatot. Például ha a bevásárlás pont útba esik, előfordulnak stíluskavarodások. A mami szatyor pedig természetbarát, és mindig kéznél van. Szerintem azért jobb, mint egy nejlon zacsi, papírzacskókat meg ki tud folyamatosan szponzorálni.

Egy kis kitérés után a divat nem minden. Nem kell folyamatosan úgy kinézni, mint akit skatulyából húztak ki. Annak ellenére, hogy szívesen szórom kéretlenül az igét az éterbe a divatról, bizony néha nekem is nagyon jólesik „rosszul” felöltözni. Tudom, hogy jobban mutatna az a maxi egy magas sarkúval, de ha sétálós városnézős program van, bizony az, hogy jól érezzem magam, felülírja a saját stílustanácsadásaimat is. Ez egy határértékek között mozgó komfortzóna. Az viszont egyénenként változik kinek milyen széles az intervalluma. Nekem belefér a maxi tornacipővel, még ha rövid is a lábam.

Szép napot kívánok nektek, Natulcien.

Szólj hozzá

test lélek feminin inspiráció öltözködés tornacipő bőrkabát maxiszoknya rétegezés magas nők alacsony nők divatelemzés