2015. feb 22.

Hogyan hordjuk a ballonkabátot?

írta: Natulcien.style
Hogyan hordjuk a ballonkabátot?

Lassan itt az átmenteti kabátok ideje. Én személy szerint nagyon várom már a jó időt. Nem csak azért, mert rossz nyílászárók miatt rendkívül hideg a lakás ahol élek, hanem azért is, mert végre változatosabban lehet öltözködni. Nagyon unom már a téli csizmákat és a nagykabátot, no meg a hősugárzót. Hogy rendszerezzem kicsit a gondolataimat átmeneti kabát ügyileg, gondoltam összerakok egy tematikus bejegyzést arról, milyen kabátot mivel, és hogyan fogok hordani idén tavasszal, hidegebb nyár esetén júliusban is, és természetesen ősszel. Gyakorlatilag ezek a darabok a legtöbbször használatos elemei a gardróbunknak. Érdemes tehát ilyen szemmel választani, minél több fajtát.

Bőrkabát, blézer, trencskó, pelerin, farmerdzseki, poncsóról már írtam, és van rengeteg egyéb átmeneti melegítőként használható dolog is (a házi pálinkán kívül). Annyi ötletem támad már csak így felsorolva is a lehetőségeket, hogy belegondolva, mindegyik megér egy külön bejegyzés. Így rövidítek kicsit a poston, és ma csak a trencskóval fogok foglalkozni.

Tudtátok, hogy ez a ruhadarab honnan ered, mi a neve? Én nem tudtam, így utánajártam, mert érdekelt. http://makeup.blog.hu/2012/03/17/klasszikusok_ballonkabat_trench_coat ,itt találtam nagyon szimpatikus összefoglalót.

De nézzük meg, hogyan érdemes szerintem hordani.

Ez a három alapszín, és gyakorlatilag bármelyik stílusirányzatba beilleszthető.

trencsbmi.jpg

 Manapság már rengeteg színben beszerezhető.

trencsrose.jpg

trencsgreen.jpg

Egészen extra verziókban is.

trencsextra.jpg

De maradjunk a kalsszikusabb vonulatnál, azaz az örök feketénél.

trencsbalck.jpg

Miután kitárgyaltuk a színeket, jöhetnek a stílusbéli kérdések.

Farmerral

trencsfarmer.jpg

Pasztellben

trencswhite.jpg

Hosszú fazonnal

trencslong.jpg

Önmagában, ruhaként

trencsdress.jpg

Nyári melegben

trencssummer.jpg

Bármivel

trencsdiferent.jpg

Szép napot, Natulcien.

Képek: Pinterest, Chicisimo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

test inspiráció ballonkabát átmeneti kabát trencskó