2015. jan 25.

Miniszoknya télen

írta: Natulcien.style
Miniszoknya télen

harisnyával

 flies-and-petals_look-main-single.jpg

 http://chicisimo.com/outfit/flies-and-petals/

 http://chicisimo.com/fashionista/natulcien/albums/mini-skirts-winter

A miniszoknya nekem személyes nagy kedvencem, de csak azért, mert pici vagyok és nem nagyon válogathatok az amúgy bármelyik boltban hozzáférhető fazon rengeteg között. Főleg télen praktikus, mivel harisnyával a legtöbb testalkat apróbb hiányosságait ápolja és eltakarja. Ha az ember lánya túllendül a harisnyás ellenérzésein, akkor változatosan stylingolható. A harisnya számomra fekete. A testszínűből ha valaki megtalálja a tökéletes árnyalatot, ajánlom vegyen belőle bőven, mert ritkaság. Én még nem találtam meg a számomra ideálisat, így marad a fekete. Azzal tuti nem lehet mellélőni. Hőmérséklet függvénye, hogy milyen vastagságúra van szükség, de a cipőkkel is lehet játszani. Magas sarkú, magas szárú, lapos, boka, tornacipő….a minit mindennel fel lehet venni. A változatossághoz ad a kabát kombináció is. Egy hosszú kabáttal megint csalhatunk a hideggel szemben.

A fenti bekezdésben pontosan 3 tabut érintettem. 1. harisnya, 2. pici lányok és a magas szárú csizma, 3. pici lányok és a hosszú kabát. Annyi divattal foglalkozó oldalon olvasni, hogy bizonyos testalkathoz mit szabad és mit nem szabad. Szerintem sokan azt rontják el, hogy bibliának tekintik ezeket az iránymutatásokat, no meg, hogy besorolják magukat egy kategóriába, holott a legtöbb ember kevert típus. A megfelelő mérettel és fazonnal nyugodtan becsempészhetünk egy-egy tabu dolgot az öltözködésünkbe, persze ha az passzol hozzánk és a stílusunkhoz. Nekem ilyen a magas szárú csizma. Imádom. Csak meg kellett találni az a 35-ös éppen megfelelő sarkú pontosan egy picivel térd fölött érő darabot, ami nem csinál belőlem csizmás kandúrt. Hozzáteszem, azt a csizmát mindenki megdicséri, még a cipész is, ahová viszem, ha valami gondja támad nagy ritkán. Ápolom, becsülöm, nagyon szeretem, no de a cipő témát még későbbre tartogatom kivesézni.

Visszatérve a minihez és a harisnyához a fenti linken találtok pár inspirációt, hogyan is lehet becsempészni ezt a ruhadarabot a télvégi hideg napokra is. Annak ellenére, hogy kifejezetten fázós vagyok, én sokkal többet hordok szoknyát a téli és átmeneti időszakban, mint nyáron és pont a harisnya miatt.

Szép napot kívánok

Szólj hozzá

divat test inspiráció harisnya stylist alacsony nők