2015. feb 09.

Variációk statement nyakláncra

írta: Natulcien.style
Variációk statement nyakláncra

Kislány koromban elkapott a nyakláncot szeretnék gyöngyből fűzni hangulat. Volt is rengeteg gyönyörű színű, különböző formájú és méretű gyöngy otthon. Azzal indult a munka, hogy kiválogattam forma, szín szerint az alapanyagot és megfűztem az elsőt a lila gyöngyökből. Nem ahhoz volt kedvem, de abból volt elég gyöngy egy lánchoz. Az még véletlenül sem merült fel bennem, hogy kombinálhatok különböző színű és formájú gyöngyöket. Arra gondoltam szerezni kell a többihez is, hogy legyen mindenféle színű és stílusú minden ruhámhoz és máris hatalmas, nyomasztó és grandiózus feladat lett a hirtelen pattant, egyébként kellemes szórakozást ígérő ötletemből. Mint, amikor Cartmannek a South Parkból be kell fejeznie egy mondókát, ha valaki már elkezdte, meg van az a rész? Természetesen túlnőtt rajtam és kudarc élmény maradt a nagy terv helyén. Akkor még nem tudtam, hogy ez kényszeresség, de azt már gyerekként is éreztem, hogy nem élvezem a folyamatot, aki megakadályoz benne, pedig én magam vagyok. Mára megtehetem, hogy nem kell megvennem egy komplett színskálányi nyakláncot, ha meg akarom élni a szarka hajlamaimat. Csak élvezem a folyamatot egy-egy darabbal a nyakamban. Itt van pár ötlet statement nyakláncokhoz. Az aktuális kedvencemhez. A képekhez forrásul a Pinterest.com szolgált.

 

Feliratos pólóval felirat.jpg

 

Elegánsan 

elegant.jpg

 

Felülről felulrol.jpg

 

Kabáttal blezer.jpg

 

Hatalmasan hatalmas.jpg

 

Lazán laza2.jpg

 

Meleg árnyalatbanarany.jpg

 

Nyáron meleg.jpg

Szólj hozzá

divat test inspiráció statement nyaklánc kényszeresség