2014. dec 11.

Nincs egy rongyom, amit felvegyek

írta: Natulcien.style
Nincs egy rongyom, amit felvegyek

Érintőlegesen említettem már ezt a témát, de itt az ideje a bővebb kifejtésnek, mivel több misét is megérne nem csak egyet. Korán kell kelnem és nem vagyok az egyszerű eset reggel, hajnalban, félálomban, a már szintén említett első kávé előtt. Szóval biztos vagyok benne, hogy más is találta már magát reggel a szekrény előtt egy szál bugyiban konstatálva, hogy bizony nincs egy rongya sem, amit felvehetne. Én mielőtt a biztonsági játékos, jól megszokott farmer pólóért nyúlnék, adok egy esélyt az erőltetett próbálkozásnak, hátha most reggel fog eszembe ötleni valami fergeteges ihletroham hatására a legjobb ötlet, hogyan lehetne kombinálni két nagy kedvenc, de összeilleszthetetlen darabot, mint a fehér csipkeruha és a kockás ing, amit jelen pillanatban a hangulatomnak megfelelőnek gondolok és bizony én őket együtt szeretném felvenni. Esélytelen. Szóval dobom az évszázad stylist problémájának megoldását és jön a következő állomás. Találjak egy darabot, amihez ragaszkodok, és arra építsem fel a koncepcióját a mai megjelenésnek. No, itt jön a következő dilemma, ha az egyetlen stabil pont egy táska vagy egy fülbevaló. Gombhoz a kabátot tipikus esete. A csipkeruha, se a kockás ing nem működik ilyenkor már magában és mivel már kezdek késében lenni, jönnek az alap darab ötletek valamilyen extra kiegészítővel. Ilyenkor kerül elő az ezer éve nem használt kendő, igazából semmihez nem passzoló színű ing és olyan szinten ledominálja az egész szettet, hogy azon kapom magam egyre csak nő mellettem a ruha kupac, de még mindig a stabil pont a bugyi rajtam, amit simán lecserélek, ha a szoknya, nadrág fazonja megköveteli a váltást. Szóval mivel már tényleg komoly késést halmoztam fel, meghozom azt a döntést, hogy no, ma jeans Friday van és felveszem a kedvenc farmerem és bakancsom egy fekete pulcsival és megfogadom, hogy majd legközelebb kikészítem a kivasalt outfitem este, aztán azzal a gondolattal rohanok el otthonról, hogy de mi van, ha nem azt lesz kedvem felvenni reggel? A fejemben van plusz egy komplett bevásárló lista, hogy milyen ruhadarabokra is lenne szükségem, hogy tudjam hordani a meglévő cuccamait mivel nincs egy rongyom sem, amit felvegyek, hiszen már megint a kedvenc farmer pólóban vagyok.

Natulcien

a-woman-has-only-two-problems-1-nothing-to-wear-2-no-room-for-all-the-clothes.jpg

Forrás:http://quotespictures.com/a-woman-has-only-two-problems-1-nothing-to-wear-2-no-room-for-all-the-clothes/

Szólj hozzá

test hangulat öltözködés gardróbrendezés