2020. aug 19.

Catrice termékek 

írta: Natulcien.style
Catrice termékek 

118213693_675721529957149_2210690464899655963_n.jpg

Nem nagyon szoktam drogériás termékeket használni, több okból kifolyólag. Egyrészről nem járok drogériába, másrészről nem vagyok elégedett az ott található termékek összetevőivel. Van viszont egy márka, amiben nagyon kellemesen csalódtam, és ha már nincs más lehetőség csak egy könnyen beszerezhető drogériás termék vásárlása, akkor mindig Catrice márkára szavazok. Van egy termékük, ami pedig számomra a legjobban bevált a kategóriájában, és visszatérő vásárlója is vagyok. Az már csak egy külön plusz, hogy nem kell drogériába mennem, hogy beszerezzem, mert a Notino.hu webáruházban is megrendelhető. Itt hívom fel a figyelmed, hogy a bejegyzés reklámnak minősül és a Notino.hu támogatásával készült. 

A Catrice márkának meglepően jók az összetevői, és simán kenterbe veri minőségben a túlreklámozott, nagynevű, és általánosságban ismert drága márkákat is. Az én személyes kedvenceim a márkától, az általam szemfesték bázisként használt bőrszínű, és matt hatású folyékony szemfesték, amire a bevezetőben is utaltam, a keskeny-fejű, vízálló szempillaspirálja, és egy viszonylag új, nagyon izgalmas szemfesték paletta.  

117943096_962524850841385_1898842963196635570_n.jpg

Kezdem a bázissal. Amit igazából én használok arra, de sokkal jobban bevált, mint bármilyen más verzió. Ez a matt finish-ű folyékony szemfesték egy szivacsos applikátorral könnyen felvihető a szemhéjra, és több színben és árnyalatban létezik, a neve pedig Catrice Liquid Shadow Waterproof, és 1420 Ft-ba kerül. Én egy vastag satír ecsettel szoktam elteríteni a mozgószemhéjamon és az alsó pillatő mentén is. Magában teljesen semleges bőrszínű, és gyorsan szárad. Miután megszáradt pedig lehet is rá sminkelni, és eszméletlen jól beletapadnak a por szemfestékek. A smink pedig 12 óra után is lerobbanthatatlanul tartós. Nekem rejtett szemhéjam van, szóval, ha rajtam nem áll össze csíkban a szemfesték, akkor senkin. A másik pozitívuma ennek a terméknek, hogy a krémes szemfestékekkel is tökéletesen együtt tud működni. Gyakorlatilag bármit rá lehet kenni, és egyértelműen fixen is tartja. Gazdaságos kiszerelés, sokáig elég és nagyon praktikus, utazásbarát csomagolással rendelkezik. Én ugyan elhagytam a végéről a kis fekete dísz részt, aminek tippem sincs, milyen funkciója van, de egyáltalán nem hiányzik. A lényeg, hogy húzom-nyúzom rendesen egy ideje, és nagyon jól bírja a strapát. Szerintem legközelebbi rendelésemnél betárazok ebből a szemfesték alapból, mert nekem nagyon bevált.   

118156377_312018443213426_6060446248315746283_n.jpg

Ehhez az alaphoz kapcsolódóan ki kellett próbálnom az egyik legújabb palettájukat is, a Catrice PRO Next- Gen Nudes nevezetűt. Ebben a palettában 8 matt és 6 csillámos szemfesték található. A csillámosak közül 3 glitteres. Alapvetően egy meleg árnyalatú paletta, de található benne 4 hideg tónusú szín is, ami miatt egy kifejezetten univerzális paletta lett. 3 matt bázis, 3 matt alap szín, és 2 sötét árnyékoló van benne. Egyértelműen látszik, hogy ennek a palettának az összeállítására komolyan hangsúlyt fektettek.

117912232_644639806161429_5993710412458219088_n.jpg

A kiindulópont szerint egy mályvás, egy barackos, és egy barnás nude smink készíthető vele, hideg és meleg verzióban is sötétítve, illetve ezekre jöhetnek rá a szaténos, és a glitteres árnyalatok, 3-3 verzióban, ami jó sok variálási lehetőséget jelent. A paletta nem extrémen pigmentált, de a színek látszódnak, a hasonló árnyalatokat könnyű összetéveszteni, de ezáltal könnyű össze is satírozni. Ez egy biztonságos alappaletta bármilyen kezdő sminkkedvelőnek, mivel nem lehet vele hibázni, de azért van benne játék lehetőség, egészen a kreatív, kicsit extrább szintig is. Jó kis paletta ez, főleg most akciósan 2900 Ft-ért. 

117945847_1197722197270438_3401112215897775138_n.jpg

A 3. termék, amit szívesen ajánlok a márkától a szempillaspiráljuk, abból is a keskeny-fejű, vízálló verzió, a Catrice Glam & Doll Volume Mascara, 1420 Ft-ért. Annyira vízálló, hogy nekem már gondot okoz a többfázisú sminklemosásnál, de ez az én egyéni szocproblémám. Amit kifejezetten szeretek ebben a spirálban a már többször emlegetett keskeny keféje, ami szerintem ritkaság a piacon. Nekem sokkal jobban kézre, és pillára áll ez a verzió, mint a hatalmas körkefe jellegű versenytársak. A színe szép fekete, nem folyik, nem pereg, de tényleg nehéz lemosni este.  

Összefoglalva, nagyon örülök, hogy már online is elérhetők ezek a termékek, de ha hirtelen vennem kell valamit drogériából, akkor is csak a Catrice állványhoz megyek. A rúzsok kifejezetten jó összetevőkkel rendelkeznek és nagyon jó minőségűek, abból is van itthon több darab.   

Mesélj, neked melyik drogériás márka vált be?  

Köszi, hogy elolvastál, üdv. Natulcien. 

Szólj hozzá

reklám webshop tudatos vásárlás smink bázis webáruház szempillaspirál sminkelés drogéria paletta sminklemosó Catrice szponzorált tartalom notino.hu támogatott tartalom tudatos sminkelés tudatos szépségápolás szemfestékalap eyeprimer szembázis