2015. feb 02.

Tervek

írta: Natulcien.style
Tervek

 howtodrawowl.jpggoogle search

Azért írok a terveimről a bloggal kapcsolatban, hogy számon kérhető legyek abban, hogy hol tartok. Ez van, nekem kell a presszió, de szerencsére megoldom magamnak. Egy mazochista veszett el bennem sajnos nem elég mélyen. (Szerintem életemben először gépeltem le azt, hogy mazochista és meglepődtem, hogy így írják. Ha eddig még nem esett volna le valakinek, a helyesírás nem az erősségem.)

Tervek kellenek, hogy lehessen hova fejlődni. Annak ellenére, hogy ez egy hobbi blog és semmilyen nyomás vagy kényszer nincs rajtam és teljesen mindegy, hogy hova alakul, jut el ez a kis szösszenet a világhálón, a magam szórakoztatására is kell a már említett fejlődési irány.

Először is ha bármilyen ötlet, észrevétel, építő jellegű kritika van a fejetekben és hozzá idő, energia és affinitás, hogy ezt megosszátok velem, akkor megtiszteltek a véleményetekkel és hozzájárultok a blog és jómagam fejlődéséhez. Nagyon megköszönök minden visszajelzést. Akár itt a blogon kommentben akár a blog Facebook oldalán (grafostylist.natulcien vagy a jobb felső sarokban az f ikonra kattintva) külditek el üzenetben vagy emailben (natulcien@indamail.hu).

Találnom kell és el kell sajátítanom egy olyan képszerkesztő alkalmazást, programot, amivel emészthetőbbé és jobban áttekinthetővé tehetném a bejegyzések illusztrációit. Ez nagyon izgatja amúgy a fantáziám. Alig várom, hogy ezzel pepecseljek. Ha ezzel kapcsolatban van ötlet és ajánlás azt is szívesen fogadom.

Kell nekem egy fényképezőgép, hogy tudjak saját ruha kombinációkat fotózni. Tematikus fotósorozatokat tervezek. Egy-egy alapdarabot a középpontba állítva megmutatni a különböző stílusok szerint a bennük rejlő lehetőségeket és a variálhatóságukat.

Kell nekem egy fotós. Barterben, egy hobbi fotós. Aki szívesen gyakorolna outfit, street style és divatfotózást egy teljesen laikus, abszolút amatőr alanyon, aki még csak nem is fotogén és a humora is hagy kivetnivalót maga után. (Ez aztán a kihívás, erre mondják, hogy innen szép nyerni.) Ez lennék én, mármint az alany. Jöhet más alany is, ha valakinek az olvasók között vannak modell ambíciói, csak akkor az én paramétereimmel kell rendelkeznie, mert a saját ruhatáramból kerülnek ki az összeállítások. Az ajánlásokat ebben az esetben is szívesen fogadom, a fent említett elérhetőségeken.

Grafológiai elemzés alapján is szeretnék bemutatni stílustanácsadást a blogon, de ahhoz alany is kell. Oda szeretnék majd szépen lassan eljutni. Ez az irány. Addig van még itt bőven tennivaló kérem szépen és én alig várom, hogy belevágjak.

….és számon lehet kérni majd, ha nem haladok a terveim megvalósítása felé. Menni fog, csak kis lépésekben, apránként, szépen sorjában.

Natulcien

 

Szólj hozzá

vélemény fényképezőgép képszerkesztés lélek motiváció fotós tervek visszajelzés