2015. jan 24.

A leopárd mintás szoknya

írta: Natulcien.style
A leopárd mintás szoknya

 acaae9873958b2b2a94353b9359b3a07.jpg

https://www.pinterest.com/pin/415668240579329653/

Mindegy, hogy szereti­-e valaki ezt a mintát vagy sem, a lényeg, hogy a leopárd minta nem csak egy egyedi és rögtön felismerhető szín és forma kombináció az anyagon. A leopárd minta egy életérzés és egy bátorságpróba, nekem. Jellemfejlődésem hosszú útján meg voltak a fázisok a viszonyomban a leopárd mintás szoknyához. Biztos, hogy van mindenkinek ilyen dolog az életében. Vonzódunk hozzájuk, de nem merjük megélni, mert feltűnést kelt, drága, felelőtlen, bonyolult stb. Mint említettem ez tényleg bármi lehet, de ami fontos, hogy mindig szimbolizál egy olykor több dolgot is a számunkra.

Elmesélem az én leopárd mintás szoknyám történetét. Sosem tetszett. Giccses, közönséges ruhadarabnak tartottam, olcsó lányok, olcsó kiegészítőjének. Aztán felismertem, hogy bizony van olyan forma, anyag, minőség, amiben pedig jól néz ki, máson. Aztán rájöttem, hogy szeretnék én is olyan nő lenni, aki bizony fel mer vállalni egy leopárd mintát és tudja is hordani. Aztán elindult a keresés a tökéletes darab megtalálásáért az egyre fokozódó vággyal, mivel nem volt az enyém, amit akartam. Elkövettem a hibát, hogy kompromisszumot kötöttem egy olyan szoknyával, ami majdnem maga a tökély, de nem megfelelő a mérete, de megvettem, mert meguntam a keresést és ki akartam elégíteni végre a vágyam a hőn áhított szoknyára. Majd végre vettem a bátorságot és felvettem egyszer. Hozta a katarzist abban az értelemben, hogy fel mertem vállalni egy régi vágyam, de többet nem vettem fel, mert egyrészről elérte a célját. Megéltem, hogy kiállok a vágyaimért, hogy megtalálom amit akarok, de többet nem vettem fel, mert nem állt jól rajtam. Bekerült a szekrénybe a többi majdnem tökéletes kompromisszumos dolog közé és a januári gardróbrendezéssel került elő. Ekkor érkeztem meg a következő fázishoz a szoknyával való kapcsolatomban. Megkértem egy varró ambíciókkal és hozzá varrógéppel is rendelkező barátnőmet, szabja rám a szoknyát, hogy tökéletes legyen, hogy hordassam, mert szeretem azt a szoknyát. Büszke vagyok rá, mert tudom, mit szimbolizál a számomra.

Hihetetlen, hogy még mindig találok újabb fejlődési irányt magamban, de folyamatosan új és új dimenziókra bukkanok. Végre eljutottam oda, hogy nem nekem egyedül kell megoldanom mindent. Kérhetek segítséget és nem szabad a vágyaimban kompromisszumot kötni, mert az nem lesz az igazi. Igenis többet nem leszek spórolós az energiáimmal. A sikerért, a vágyaim megvalósításáért küzdeni fogok és áldozni és tenni értük. Nincs több kompromisszum…és köszönöm Ildikó a segítséget és a tökéletes leopárd mintás szoknyát.

Szép napot, Natulcien

 

Szólj hozzá

lélek motiváció önismeret kompromisszum leopárd minta jellemfejlődés