2016. ápr 04.

Fehér edzőcipő+farmer férfiaknak

írta: Natulcien.style
Fehér edzőcipő+farmer férfiaknak

Annyian kerestek mostanában a blog statisztika oldala alapján arra a kifejezésre, hogy „fehér edzőcipő+farmer”, hogy gondoltam megkönnyítem a dolgotokat, és összeraktam ötletadónak pár képet. No, meg el is ültettétek a bogarat a fülemben. Kényelmes, de mégis jó megjelenésű, modern összeállításokat lehet összerakni ebből a párosból. A farmer opciót szabadon értelmeztem, és az edzőcipő is behelyettesíthető, tornacipővel, balerinával. Azaz „balerinával”? Miért veszem egyértelműnek, hogy aki a google-ben keres erre a kifejezésre csakis nő lehet. Szegény férfiak el vannak hanyagolva férfidivat témakörben, és szerintem elég „feminin” lehetőségeik vannak, ha tájékozódni szeretnének. Így hát kedvezve az uraknak, íme, pár ötlet.  m3_1.jpg

m1_1.jpg

m4_1.jpg

m7.jpg

m2_1.jpg

m5_1.jpg

m6.jpg

A képek Pinterestről vannak, és következő bejegyzésben jön a női verzió is.

Szép napot nektek, üdv: Natulcien.

 

Szólj hozzá

fehér test inspiráció tornacipő férfidivat farmer edzőcipő fehér cipő