2016. jan 09.

Téli kabát verziók

írta: Natulcien.style
Téli kabát verziók

Én már nagyon unom a telet. Aki igazán szeret öltözködni, és még fázós is, az tudja, hogy a tél nem a legkreatívabb időszakunk. Nekem bevallom rengeteg kabátom van. Szívesen váltogatom is őket. Hoztam nektek pár ötletet, ha bővíteni szeretnétek a téli gardróbot.

A hiányzó darab a gyűjteményemből egy bunda. Még nem találtam meg a megfelelőt, de bőszen keresem. kabi1.jpg

Ameddig nincs bunda, addig különböző szőrmegallérokkal dobom fel a meglévő kabátjaimat. Teljesen más összhatást tud kelteni egy ilyen egyszerű trükkel a megjelenésünk. kabi3.jpg

A klasszikus camelről már írtam. Kihagyhatatlan egy ilyen darab. kabi5.jpg

A kedvenc új szerzeményem, a nude darab is volt már téma. kabi2.jpg

A sportos verziók közül is kell egy, hiszen nem lehet mindig olyan az ember, mintha skatulyából húzták volna ki. Lazulósabb napokra ezek is csinosak.  kabi7.jpg

A színes kabát ugyan nehezebben kombinálható, de ha valakinek van egy kedvenc, ruhatárba illeszthető darabja, abba érdemes beruházni. kabi4.jpg

kabi9.jpg

kabi8.jpg

kabi10.jpg

Ha pedig most év elején nincs „kedvünk” új kabátot vásárolni, és nincs szerencsénk a turkálókban, egy nagy sállal vagy kendővel is újíthatunk. kabi6.jpg

Szép napot nektek.

Üdv: Natulcien

Képek: Pinterest

 

 

Szólj hozzá

test tél inspiráció nude kabát szőrme turkáló bunda camel coat