2015. sze 26.

Tippek őszi időre

írta: Natulcien.style
Tippek őszi időre

Túléltem a kórházat. Gondoltam összerakok egy stand up-nak beillő anyagot egészségügyi élményemről, de még érlelnem kell a traumát, le kell ülepednie az emlékeknek. A lényeg, hogy újra van energiám írni, és így folytatódhat a blog. Borzalmasan kezdem unni a pizsamát, kb.3  hete nem volt rajtam más, így boldogan estem neki a divatportálok őszi ajánlóinak. Megosztom veletek mire jutottam, milyen ötleteket fogok megvalósítani, amint kitehetem a lábam az ágyból.

Ezek az inspirációk betudhatóak egy „mit vegyek fel a héten” ötlet egyvelegnek is. Ilyen szomorú, borongós időben nem árt egy kis segítség, hogy feldobjuk egy-egy ötlettel az öltözködésünket, és ezáltal a hangulatunkat is.

A nagy divatdiktátorok szerint idén ősszel elő lehet szedni pár régi darabot a ruhásszekrényeink mélyéről. A régi nagy klasszikusok tökéletesek, mint pl. az állatminta, a miniszoknya, a bohó hippi, és a minimalista stílus, ezekről írtam is már a blogon régebben.

A régi-új befutók pedig a következők:

A teljes fekete összeállítás, gyászos hétfői hangulathoz.

jetblack.jpg

Az újjáéledt „ruha a nadrág felett” trend, ami nem mindenkinek áll jól, de rengeteg ötlet és lehetőség van benne. Legalább megfelelő módon lehet hasznosítani nadrág helyett akár a leggingseket, és jeggingseket, amik, mint tudjuk, még 14 éves hamvas tini popsikon sem lesz nadrág, csupán egy vastagabb harisnya.

dresspants.jpg

A pólóruha szabású, alaktalan egyben-ruhák szintén megosztó ruhadarabok, de bevallom, nekem nagyon tetszenek. Van benne stílus. Ápol, eltakar, de akár az előnyös részeinket is kihangsúlyozhatjuk egy ilyennel, csak borzalmasan nehéz megtalálni az ideális anyagú, mintájú és fazonú darabot. Imádom a kihívásokat. No, meg itt is lehet vastag harisnyával, leggingsel kombinálni.  shift1.jpg

shift2.jpg

Egy hosszú nyaklánccal egyszerűen, gyorsan feldobhatjuk megjelenésünket. Tényleg semmiség, de stílusos kiegészítő idén ősszel.

pendant.jpg

A bőszárú nadrágok magas sarkúval az örök női titkos fegyver repertoár darabjai maradnak. Ha valakinek nincsenek jó lábai, ezzel tökéletesen el lehet rejteni. Lehet hangsúlyozni a derekat és a melleket. Amúgy meg lenge és kényelmes. Nem egy snassz, tucat nadrág.

wideleg.jpg

Amit utoljára hagytam az egy extrém darab. Igazi, önbizalom növelő komfortzóna elhagyás. A necc harisnya. Utálom a közönséges ruhadarabokat, és bizony a necc harisnyát stílusosan hordani igazi kihívás. Érdemes próbálkozni. Önismereti próba egy-egy extra darabot beilleszteni a ruhatárunkba. Növeli a kreativitást. Sok sikert hozzá.

necc.jpg

Alig várom, hogy megmutathassam, én hogyan oldanám meg saját ruhatáramból ezeket a kihívásokat. Kicsit irigykedem mindenkire, aki ma felöltözhet és még az eső ellenére is valami hétvégi programot csinálhat a szeretteivel. Nekem marad az ágynyugalom és az Internet, de amint meggyógyulok, jönnek a fotózások.

Szép napot és jó egészséget kívánok nektek.

Képek: Pinterest

Natulcien.

 

 

Szólj hozzá

divat ősz test fekete inspiráció pólóruha nyaklánc necc bőszárú nadrág ruha nadrág felett