2015. máj 29.

Vörös Szonja

írta: Natulcien.style
Vörös Szonja

Emlékeztek a gonosz Gedren királynő és Arnold Schwarzenegger történetére? Én amúgy nem, mert nagyon rég láttam, de erről a szoknyáról az a mozi jutott eszembe. No, de mesélek kicsit az összeállításról, a filmet meg valami esős, nosztalgiázós hétvégére megtartom ötletnek. A maxiszoknyákra nagyon rá vagyok hangolódva egy ideje, írtam is róla már a blogon, de saját verziót még nem mutattam.

Nem hordok pirosat, pedig a karakteremhez (tél, késő ősz keverék) menne ez a szín. Négy piros ruhadarabom van. Ez a szoknya, amit most vettem fel először, egy elegáns ruha, egy pulcsi és egy kendő. Kicsit tartok a pirostól, mégpedig azért mert vibráló, feltűnő, figyelemfelkeltő, és egy ilyen ruhadarabban bizony észreveszik az embert. A fotózási napunk sokkterápia volt ilyen szempontból. Igazi mély víz. A blog és az írás ellenére, akármilyen furcsán is hangzik, nem vagyok egy magamutogató fajta. Egy verőfényes napos, szombat délutáni fotózás a Várkert Bazárban, tűzpiros ruhában, no, az volt a terápia, hogy kezeljem félénkségem, és azt, hogy bizony látszom. Látszik az életben és a blogon is az ízlésem, a véleményem, és ez mindig félelmetes kicsit. Felvállalni saját magunkat az egyik legkomolyabb életfeladat szerintem és annak ellenére, hogy csodaszép feladat, nagyon nehéz.  Ezzel a bloggal, a fotózással és a piros szoknyával én hatalmas lépéseket tettem saját magam felvállalásának irányába, és bízom abban, hogy egyre jobban fog menni. Csináltam "ma" is valami olyan dolgot, amitől félek, és büszkeséggel tölt el, hogy meg mertem tenni. Vigyázat, lehet, hogy holnap vezetni fogok... Biztos nektek is van valami ilyesmi elrejtve a szekrényetek mélyén...

Szép napot kívánok, és köszönet a képekért Andinak és Ancsának.

img_7998.jpg

img_8005.jpg

img_8040.jpg

img_8041.jpg

img_8077.jpg

Üdv: Natulcien

Képek: Fotomajer

Szólj hozzá

test inspiráció fotózás önelfogadás maxiszoknya crop top látszódni saját outfit Fotomajer