2015. máj 27.

Crop top még mindig

írta: Natulcien.style
Crop top még mindig

Sose gondoltam, hogy a ’90-es évek poci villantásos új reneszánsza a crop top, az én gardróbomba és beteszi a „lábát”. Azért sem, mert utálom, ha kint van a derekam. Biztos öregszem, de az indokolatlan bőrvillantás egy bizonyos kor felett egyértelmű „nem ajánlott” kategória. Aztán ahogy telt-múlt az idő megláttam a magas derekú nadrágok, szoknyák és a crop top harmóniájában a lehetőséget és a fantáziát. Aztán az akadályozott a terveim megvalósításában, hogy egyszerűen nem tudtam megtalálni a tökéletes darabot, egészen mostanáig. A bejegyzés alapja egy fekete crop top, ami számomra a tökéletes. Elég decens, de kicsit extra. Nem is túl rövid, de nem is túl nagy, pont, amit rám szabtak. Rengeteg fantáziát látok benne, hosszú fekete vagy szürke maxiszoknyával, hófehér, rövid, bő, tartással rendelkező szoknyával… Rengeteg ötletem van, de most csak egyet tudok megmutatni, mégpedig egy elegáns verziót. Élére vasalt szövetnadrág és a karizmatikus statement nyaklánc adja az összeállítás különös hangulatát. Minél magasabb derekú a nadrág, annál stílusosabb a megjelenésünk. A rövid felső miatt szigorúan hosszú kardigán ajánlott hozzá esti kiegészítőként.

 img_7855.jpg

img_7874.jpg

Ez a kép az emlékeztetőm, hogy miért kell kivágni a bilétákat egy áttetsző felsőből.

img_7910.jpg

img_7947.jpg

Ezek a képek pedig csupán a hangulat miatt kerültek fel a blogra. Andi és Ancsa most is tökéletes munkát végeztek. A fotók szerintem nagyon különlegesek lettek. Kifejezetten kreatív napunk volt, így több outfitet is fotóztunk hétvégén, aminek az eredményét sorban rakom is fel a blogra. Remélem örömötöket lelitek benne.

img_7865.jpg

img_7868.jpg

Képek: Fotomajer.

Szép napot kívánok: Natucien

 

Szólj hozzá

test inspiráció statement crop top saját outfit Fotomajer