2015. már 26.

Színes talpakon

írta: Natulcien.style
Színes talpakon

Itt a sorozat utolsó darabja, az összes többi, amúgy nehezen ruhatárba illeszthető színű cipő. Ha valakinek van egy kedvenc színe tényleg érdemes cipőben gondolkodni, mert hihetetlen sikkes és eredeti megoldás. Vonatkoztassunk el attól, hogy nem praktikus, meg koszolódik. Néha kell adni a "csak úgy" vágyaknak is. Én régen olyan voltam, hogy szinte mindenben racionalizáltam. Csak értelmes, funkcióval bíró, és kellően hasznos dolgokat vettem, csináltam. Azóta szerencsére változtattam a hozzáállásomon, annyira, hogy azt a környezetem is észrevette. Egy barátnőmtől meg is kaptam ezt a kis képet „ajándékba”, kinyomtatva, mivel ez rám abszolút igaz.

il_340x270_488656638_m8rn.jpg

 

Életigenlőknek, örök optimistáknak tökéletes választás sárguljon csak az, aki nem mer egy ilyet felvenni.s4.jpg

s2.jpg

s3.jpg

s1.jpg

A melegebb tónus kedvelőinek, és a földszínekhez húzóknak, minden ősz színskálába tartozó hölgynek, illetve azoknak, akik szeretik a kontrasztokat, itt a narancs.csnarancs1.jpg

csnarancs.jpg

A barna a biztonsági játékosoknak, akik komoly helyen dolgoznak, de lázadnának néha egy kicsit, és unják a feketét.csbarna2.jpg

csbarna1.jpg

csbarna.jpg

Testszínű árnyalatok a kifinomult divatmániásoknak. Letisztult cipőhöz, letisztult ízlésvilág is dukál.cspuder1.jpg

cspuder.jpg

Pink az extrémebb lázadóknak, akiknek már a pirosban sincs kihívás.cspink3.jpg

cspink1.jpg

cspink.jpg

cspink2.jpg

Lila azoknak, akik nagyon szeretik ezt a színt, mert hihetetlenül nehéz összepasszítani bármivel is.cslila.jpg

Zöldet nem ajánlanék senkinek, pedig én oda vagyok ezért a színért, csak inkább a természetben, meg fényképen, meg kajában, na de ruhaneműben, kiegészítőben? Eléggé „problémás”. Diplomatikusan fogalmaztam.cszold.jpg

Egy szürke darab pedig, főleg ha fémes árnyalatú tökéletesen passzol a hidegebb, visszafogottabb vonal képviselőhez. csszurke.jpg

Szép napot kívánok, üdv: Natulcien.

Képek: Pinterest, Chicisimo.

Szólj hozzá

test inspiráció színes cipő