2015. már 14.

Fehér cipős összeállítások

írta: Natulcien.style
Fehér cipős összeállítások

Közeledik a tavasz feltartóztathatatlanul, de nekem nehéz átállni a téli sötét, fekete árnyalatú ruhákról a tavaszi, nyári vonulatra. Én fokozatosan szoktam visszacsempészni a színeket az öltözeteimbe. Az átmeneti kabátok után jöjjenek a tavaszi cipők, mivel ezzel az egyszerű, de nagyszerű trükkel tökéletesen lehet színt csempészni a hétköznapi, szürke összeállításokba is. A fehér cipőkkel kezdem az összeállítás sorozatot, mivel azt egyszerűen lehet passzítani egy átlagos, visszafogott ruhatárba is. Aztán majd szépen sorban érkeznek az extrémebb színű topánkák is. Fogadjátok szeretettel, én nagyon élveztem a képek összeállítását, természetesen most is a Chicisimoról és a Pinterestről kerestem a hozzávalókat.

A fehér cipőkbe nem csak a gyönyörű, elegáns magas sarkúak, de a kényelmes, sportosabb fazonok is beletartoznak. Ezeket is lehet nőiesen passzítani még az átmeneti, hűvösebb időjáráshoz is. wslapos.jpg

Fekete nadrággal és fekete-fehér felsőkkel monokróm lesz a hatás egy fehér cipőtől. wsfekete.jpg

Természetesen, ha az egész összeállítás fekete-fehér azzal sosem hibázhatunk, no de hol vannak itt a színek, kérdezhetnétek. wsfeketefeher.jpg

A farmerral lehet legegyszerűbben behozni a színt, és a fehér cipő sokat dob az összhatáson. Ha bárhol van a szettünkben egy visszaköszönő fehér részlet (akár egyetlen fülbevaló) azzal tökéletes lesz a megjelenésünk. Ez a komfortzóna, ha bármilyen színt akarunk beilleszteni az öltözködésünkbe. Alap darabok és egy szín, ami visszaköszön egy részletben (ékszer, táska, öv, kendő, stb.). wsripped.jpg

A fehér az összes hideg árnyalattal jól mutat. wshideg.jpg

De a meleg árnyalatok közé is becsempészhető, ha valahol, mint már említettem visszaköszön a fehér szín. wsmeleg.jpg

A fehérhez pont a hidegsége miatt tökéletesen passzol minden szürke, ezüst kiegészítő. wsezust.jpg

De igazából bármilyen fényes részlet vagy ruhadarab is. wscsillog.jpg

A bátrabbak, pedig hagyhatják ezeket a javaslatokat, és hordhatják egyszínű darabokkal is. Úgy is stílusos ez a cipő. wsszines2.jpg

Szép napot, Natulcien.

Szólj hozzá

tavasz test inspiráció fehér cipő