2015. feb 28.

Farmerdzsekit mindenkinek!

írta: Natulcien.style
Farmerdzsekit mindenkinek!

Nekem sokáig nem volt. Nem találtam meg a megfelelő fazont, no meg sokat hordtam farmernadrágot, és a két ruhadarab együtt nekem már elég tehenészlányos volt. Félreértés ne essék, meg lehet oldani farmert, farmerral is stílusosan, csak akkor még nem voltam elég bátor hozzá. Miután megtaláltam a nekem valót színben és fazonban, elsőszámú kedvencemmé nőtte ki magát a farmerdzseki, főleg, hogy akkor kicsit beszűkült az öltözködésem színek terén. A fekete, fehér, szürkéhez pedig tökéletesen passzolt a farmer hideg kékje. Most már bátrabban hordom, és több mindennel is kombinálom, de kellett idő, mire felfedeztem, hogy a farmerdzsekiben több lehetőség van, mint szimpla átmeneti kabátban.

Megmutatom képekkel, mire gondolok. Természetesen a forrás most is a Chicisimo és a Pinterest, a kedvenc inspirációim, de erről már írtam itt.

Amíg még hidegebb van reggelente itt is a rétegezésen van a hangsúly. Majd meglátjátok, hogy a divat világában sincs nagyon új a nap alatt, és ha megismerjük a világ törvényeit és alapszabályait nagyon nagy biztonsággal lehet benne létezni, alkotni, kísérletezni. Olyan ez, mint a fizika, de a kvantummechanika, mint az élet értelme filozófiámról majd később.

Az egyik ilyen alaptörvény a rétegezés és az ehhez szükséges kettő alap darab. Egyik nagyobb aláöltözős, a másik pedig a tökéletesen passzoló, csini farmerdzseki, ugyanúgy, mint a bőrkabátoknál.

Tehát, amíg hideg van, rétegezve, sállal dobhatjuk fel. Vesszőparipám, hogy a divatnak funkcionálisnak kell lenni. Tervezek egy posztot Ildikó barátnőm felkérésére, ehhez a témához kapcsolódó tippek-trükkök verzióban, hamarosan.

fsal.jpg

Ha már a nagyobb méretű kabátoknál tartunk, nem az oversize, azaz a „túl méretes” darabokat értem alatta. Nekem speciel nem tetszik, meg esélyem sincs magamévá tenni ezt a stílusirányzatot, mert kicsi vagyok, és így is úgy nézek ki sokszor, mintha 6 évesen, most fedezném fel anyukám ruhatárát. De akinek tetszik, ne fogja vissza magát, megtalálja hozzá a megfelelő farmerdzsekit az biztos.

foersize.jpg

Itt jön a kedvenc megoldásom farmerdzsekivel. Lehet, hogy nektek teljesen evidens, nekem sokáig tartott rájönnöm, hogy ezt a darabot én hordhatom pulcsiként. Igen, tudom, tök egyértelmű, de én nem tudtam elvonatkoztatni a „dzseki” mivoltjától.

freteg.jpg

Ha valaki a biztonsági játékban bízik, és nem akar mellélőni még véletlenül sem, akkor a farmert a fekete, a fehér, és a fekete-fehér (haladók a szürke árnyalataival is, nem, nem a filmre/könyvre gondolok) alkalmazásával csak stílusosan jöhetnek ki a dologból.

ffeherefekete.jpg

Nézzük meg a stílusbéli lehetőségeit ennek a ruhadarabnak.

Bőrrel amúgy bármikor, bármit, bár én elég elfogadó vagyok a divatban is.

fbor.jpg

Dívásan. Miért is ne? Kötelező stílusjegyek, csillogás, kesztyű, szőrme, alapszínekkel tökéletes megoldás.

fdiva.jpg

Lazán. Imádom, főleg a rövid, barnahajú csajt, de én elfogult vagyok.

flaza.jpg

Kalappal. Bár a kalap mindent feldob, ha valaki meri, és tudja is hordani.

fkalap.jpg

Cargo nadrággal szerintem dögös, akinek bejön ez a katonai vonulat.

fmilitari.jpg

Crop toppal, hát, nem tudom eldönteni, hogy kinőttem-e én már ebből vagy nem értem még meg hozzá.

ffcrop.jpg

Maxi szoknyával, hihetetlen nőies minden.

fmaxi.jpg

Nyári ruhával

fruha.jpg

Csili-viliben. Ilyenkor kijön belőlem a szarka.

fcsili.jpg

Színesen

fszienk.jpg

Csíkokkal azért óvatosan.

fcsk.jpg

Egyedi megoldásokkal igazán extravagáns lehet egy farmerdzseki is.fegyedi1.jpg

 Kellemes szombatot kívánva, Natulcien.

 

Szólj hozzá

test inspiráció farmerdzseki átmeneti kabát