2015. feb 19.

Családállítás

írta: Natulcien.style
Családállítás

Annak ellenére, hogy ez nem írásterápiás módszer, mindenképp szót érdemel itt az oldalon, mert szerintem az egyik leghatékonyabb önismereti módszer. Pszichomacska munkásságát szeretném nektek bemutatni ebben a mai bejegyzésben. Gardróbrendezéses kommentje révén vettük fel a kapcsolatot, ami sajnos betegség miatt elhalasztódott, de ami késik nem múlik, szokták mondani. Nagyon várom már és természetesen beszámolok majd róla, hogyan sikerült, milyen tapasztalatokat szereztem és milyen szép szetteket raktunk össze. Visszatérve a családállításhoz...

A családállításról és a pszichodrámáról a legjobb személyes hangvételű összefoglalót én Pszichomacska blogján olvastam. Jártam én is drámára és részt vettem már családállításon is és mindig az a legnagyobb probléma, hogy a laikusok kérdésére egyszerűen nem tudok válaszolni. Azután érdeklődnek a legtöbben, hogy kell egy ilyen alkalmat elképzelni és hogyan működik. Szerencsére már nem is kell a válaszokon törnöm a fejem, mert egyszerűen csak átirányítom őket a www.knowyourself.blog.hu-ra és máris választ kapnak minden kérdésükre.

Pszichomacskával rögtön közös hangnemben indult a kommunikációnk, hiszen pontosan ugyanazt tekintjük a „küldetésünknek”, hogy ne használjak túl nagy szavakat, csak én lelkes amatőr és divat specifikus irányból, ő pedig mint pszichológus hallgató és végzett, „praktizáló” családállítóként, szakmai oldalról.

Biztos vagyok benne, hogy fogtok még a blogon a kooperációnkról olvasni. A következő családállítására már le is stoppoltam a helyemet és bejelentkeztem február 28-ára, mielőtt betelnének a férőhelyek, ugyanis Pszichomacska nagyon kedvezményes áron tartja a foglalkozásait, ami manapság igen ritka. Sokan foglalkoznának önismerettel, csak van, hogy nem engedhetik meg maguknak a profi segítséget pl. egy jó nevű pszichológust. Ezért is ajánlom a www.knowyourself.blog.hu-t az érdeklődőknek, mert a blog mottója az is lehetne, hogy önismeretet mindenkinek.

Szép napot kívánok, Natulcien

Ui.: Ha valakit érdekel a február 28-ai családállítás, itt kaphat részletes infókat: pszichomacska@gmail.com. Ott találkozunk.

 91b229d682e8fa973fddbfd13a4543af.jpg

Szólj hozzá

pszichodráma pszichológus lélek családállítás