2015. feb 14.

Variációk ceruzaszoknyára

írta: Natulcien.style
Variációk ceruzaszoknyára

Annyira vártam, hogy végre bemutathassam a saját outfitjeimet azaz összeállításaimat és itt az első. Szerintem ez lesz a kedvenc, mert ez mérföldkő a blog és az én életemben is. Évek óta dédelgetett vágyam volt, hogy ilyen módon élhessem meg a kreativitásom és a divat iránti vonzalmam és végre eljött a nap. De nem ömlengek tovább, térjünk a lényegre.

A „Variációk” típusú bejegyzések kiindulópontja mindig az lesz, hogy fogok egy alap darabot és megmutatom különböző stílusokban, mit lehet kihozni belőle. Szerintem roppant érdekes és gyakorlatilag egy variálható, több funkciós gardrób alapja is az, hogy pár tökéletes ruhanemű mennyire és hogyan illeszthetők be a többi ruhadarabunk közé.

A fotózás gyakorlatilag egy okos telefonnal és egy fotóállvánnyal történt, kérlek titeket nézzétek el nekem a gyakorlatlanságomat. Nem vagyok sem fotogén sem kamera érzékeny, de biztos vagyok benne, hogy bele fogok jönni. Addig maradnak a szende, tokás, szigorú fejek, melyek nem fejezik ki boldogságomat, amiért azzal foglalkozok épp ami igazán érdekel, inkább a koncentrálást, hogy fel ne bukjak a saját lábamban nagy igyekezetemben a spontán természetesnek tettetésben.

A mai alap darabom egy etnik mintás ceruzaszoknya, de a feliratos pólót és a fém statement nyakláncot sem változtattam, csak a kabátokat és a cipőt csizmára. Ezt a pólót amúgy én csináltattam. Ez az ominózus elírt feliratos komfortzóna kimozdulós póló, amiről ebben a bejegyzésben írtam: http://grafostylist.blog.hu/2014/11/12/szemezes_felelmeinkkel. Gondoltam ez a stílusos viselet az első saját outfit fotózásomhoz.

Gyakorlatilag ez az alap. A szegecses öv a nyaklánccal harmonizál, meg egyébként is ki kell emelni egy magasderekú ceruzaszoknyán a derékvonalat. Egy magassarkú bokacsizmával nem lehet mellélőni. A bőrkabát meg mindenhez megy, így gyakorlatilag az első sorozat a biztonsági játékos elronthatatlan fekete-fehér összeállítás.  

blogoldal3.jpg

Éppen nagyon izgulok.blogolda2.jpg

Na igen, ez már inkább rám vall. blogoldal4.jpg

Ezután következett az első átöltözés. Egy fehér blézert vettem fel, kívülre tettem az övet és mivel fázott a lábam, jött a magasszárú csizma. Teljesen megváltozott az összhatás az apró változtatások ellenére. A szigorú diktátoros beállásom mellett azért elegáns és gyakorlatilag bárhol meg lehet benne jelleni. blogfeher1.jpg

Hátratettem az övcsatot, hogy jobban érvényesüljön a szegecses öv.blogfeher2.jpg

Ezután jött a kedvenc verzióm. A boho-hippi stílus. Itt lecseréltem a blézert egy turis kötött boleróra, feltettem egy kendőt, amit még apukám hozott anyukámnak a Szovjetúnióból!, majd az elengedhetetlen stílusjegy a kalap koronázta a szettet.blogboho3.jpg

Azért itt már látszik, hogy ebben érzem magam a legjobban.blogboho2.jpg

A végén mivel már kezdett hűvösödni jöttek a kabát verziók. Először egy military azaz katonai zubbony, de ugyanígy működik egy meleg, szörme kapucnis kargó kabáttal is.blogkargo.jpg

Egy egyszerű, de jószabású szövet kabáttal pedig megint minden jól mutat és elronthatatlan. Nagy kedvencem egy galamb szürke gyönyörűség és szintén turkálós kincs.blogszovet.jpg

Remélem szép napotok lesz. Üdv, Natulcien.

Szólj hozzá

divat fotózás variációk ceruzaszoknya saját outfit