2015. feb 01.

Az a fránya genetika

írta: Natulcien.style
Az a fránya genetika

Kényes kérdés, de ez is a stílushoz kapcsolódik. Aki csinos, azon minden jobban áll és szinte bármit felvehet. (BKV-s farmer pólós lány esete.) Azonban a genetikai lottó győztesei sem tehetik meg büntetlenül, hogy semmittevésben élvezzék a szerencséjüket, főleg egy bizonyos kor felett. Az ápolt, csinos, sportos, feszes testért bizony keményen meg kell dolgozni egy bizonyos kor felett. Egyre többet, kiemelve immár harmadjára, hogy egy bizonyos kor felett. A legyintő tizenévesek majd csak később tapasztalják, de bizony ez a kegyetlen igazság, hogy minden elmúlik, csak nem mindegy, hogy mikor és hogyan. Tudatos, rendszeres életmód, edzés, étkezés, kifejezetten hosszú téma, azonban ajánlok nektek valakit; egy hölgy és a blogja nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, mert kompakt megoldást kínál a problémakörre.

www.blogilates.com

Például kezdő edzéstervet ad otthonra. Komolyan bele akartam vágni már többször és szégyellem, de bevallom belesültem. Viszont tudom mit rontottam el.

Nem adtam magamnak időpontot. Megoldás: hétfő, szerda, péntek, vasárnap edzés nap. Ehhez tervezem a programjaimat is.

Nem került semmibe. Megoldás: félreteszek havonta 10.000 Ft-ot, mintha edzőterembe járnék. Ez lélektani és semmi jelentősége nincs, hiszen egyik zsebemből a másikba pakolok, de legalább spórolok, ha a sport mégsem jönne össze.

Nem adtam meg a módját. Megoldás: sportruha kell otthonra is. Mint az edzőteremben. Külön kell választani az ágyban blogolós és otthon teszek-veszek ruháktól az edzőset, mert az öltözködéssel az agy is hangolódik, és átáll. Ha meg már átöltöztem csak edzek valamennyit.

Nem edzettem rendszeresen. Megoldás: a szinten tartás egyszerűbb, kifizetődőbb mint a tűzoltás. A mindennapi rutin részévé kell tenni a lustáknak ugyanúgy, mint a többi nem szeretem, de kötelezettség dolgot, mint pl. a bevásárlás vagy a takarítás. (Magamról beszélek, lusta vagyok.)

Az otthoni edzés ellen és mellett rengeteg érv szól. Az tény, hogy olcsó, időtakarékos és egyszerű, de mindenki tisztában van az árnyoldallal is. Felesleges ragozni. A lényeg az akart, a kitartás és a megfelelő motiváció. No, de arról majd legközelebb.

Azt hiszem edzek is egyet, majd holnap.

03124210ea396bb20e25b5a703d1491c.jpg

Szólj hozzá

ajánló edzés test motiváció Blogilates