2014. dec 01.

Live in style

írta: Natulcien.style
Live in style

ajánló

 bg.jpg

www.liveinstyle.hu

Ha már a tehetségeknél tartunk. Említettem, hogy az általam követett fiatal divat bloggerekről is írok ajánlót. Itt az első kisasszony, Novák Orsolya, a Live is style oldal megálmodója. Az egyik legjelesebb képviselője a tudatos és önismeret alapú divattal foglalkozó oldalaknak. 2013 májusában indította az online platformját, de azóta már több ezer követője van munkásságának. Számomra az a legszimpatikusabb benne, hogy nem egyszerű élettel, nem könnyű háttérrel jutott oda ahol jelenleg tart, hanem kemény, kitartó munkájának köszönhetően. Fiatal kora ellenére szerteágazó a tevékenységi köre. A blog mellett írásaival a Favestyle online divatmagazin „hasábjain” is találkozhattok, ahol vezető szerkesztőként is helytáll, idén pedig a Joy magazin és az F&F által közösen szervezett 2014-es „Az év divat bloggere” versenyben is jelölést kapott, igen nívós felhozatal között. Diplomaírás közepette, harmonikus párkapcsolatban, részmunkaidős állással ezt nem lehet egyszerű menedzselni, pont ezért is kérdeztem tőle, hogyan fér bele ez a sok­-sok minden az életébe, és akkor annak ellenére, hogy sose csináltam még hasonlót, képzeljétek azon kaptam magam, hogy interjút készítettem. Itt a végeredmény.

Hogyan tudod integrálni a sok szerteágazó, de mégis egy irányba mutató elfoglaltságaidat az életedbe?

- Sokfelé kell osztanom az energiám, de mindenért kárpótol, hogy abba az irányba tartok, amerre szeretnek. Nagyon szerencsés vagyok, hogy van immáron ötödik éve egy párom, aki mindenben támogat. 

Nagyon szép fejlődési ívet járt be a blogod a kezdetektől jelen állapotáig. Volt valamilyen önismereti munkád ezalatt az időszak alatt?

- Semmilyen szervezett vagy programszerű kurzuson nem vettem részt, valójában az egész életét önismereti munkának tekintem. Saját magunk megismerése, a céljaink újrafogalmazása mind-mind elengedhetetlen ahhoz, hogy fejlődni tudjunk, és ha ez tudatos folyamat, akkor az élet bőven elég leckét ad hozzá.:)

Talán az egyik legnagyobb elismerése a munkádnak az F&F jelölés, van esetleg más, amire nagyon büszke vagy? 

-Az F&F jelölés tényleg olyan visszaigazolás volt, amire igazán büszke vagyok, de az Olvasói levelek mindig nagy hatással vannak rám, hiszen Ők azok, akik érvényes ítéletet adnak.

Mik a terveid a jövőben a divat-, bloggerszakmában?

-Az írás központi helyet foglal el a jövőbeli terveim között, a Live in style nem egyszerű hobbiblog, hanem az én személyes önmegvalósításom. Konkrétumot egyelőre nem szeretnék elárulni az oldal jövőjével kapcsolatban, de az biztos, hogy valamilyen formában szerepel a hosszú távú terveim között is.

Azért követem a munkásságod, mert úgy érzem ugyanazt a vonalat képviseljük. Megtudnád fogalmazni a divatfilozófiád? 

-Kiemelten fontosnak tartom, hogy mindenki megtalálja saját magát a divatban, hogy a trendek követése ne egyformaságot generáljon, hanem éppen ellenkezőleg, egyediséget. Szeretném ha általános érvényt szerezne, hogy az adott divat irányt, és nem utat mutat.

Ennél jobb végszavam nem is lehetne, köszönöm Orsi utólag is a lehetőséget és további sok sikert kívánok neked az élet minden területén.

Natulcien

Szólj hozzá

ajánló interjú divat test inspiráció divatblogger Live in style